De asemenea, peste 200,000 de copii din întreaga lume au beneficiat deja de acest program, mulți dintre ei ajungând chiar să aibă afaceri de succes.

Obiectivul proiectului este să ofere șansa generațiilor tinere care vin puternic din spate să înțeleagă și interacționeze cu lumea antreprenoriatului și a conceptelor ce stau la baza acestuia, într-un mod distractiv și totodată practic și educativ.

În prima etapă programul Kidprenor din România vrea să ajungă la 5.000 de copii.

Programul le pune copiilor la dispoziție o carte și un caiet de lucru în format digital, pline de exerciții practice, desene, povești ale altor copii care au trecut prin experiența Kidprenor și teste interactive, structurate pe o platformă de tip e-learning, astfel încât copilul să aibă parte de un mediu sigur și distractiv. Costul pachetului este de 144 de lei și poți găsi detalii pe site aici.

Statisticile arată că numai una din cinci afaceri reușește să aibă succes, iar asta se întâmplă pentru că antreprenorii nu sunt pregătiți și comit greșeli din care nu doar că nu învață nimic, dar care îi fac să renunțe la ideea de a avea un business.

50% din business-uri eșuează în primul an, iar 80% dintre ele nu supraviețuiesc primelor 18 luni.

“Considerăm că în România nu se pune accentul în școli pe educația antreprenorială și financiară, iar părinții poate că nu dispun de resursele necesare să îi învețe ei pe copii, așa că ne dorim să venim cu acest proiect în întâmpinarea oricărui părinte își dorește să îi ofere copilului său posibilitățile pe care el poate că nu le-a avut în copilărie”, spune Bogdan Cotiso Nistorica, fondator al Kidprenor România, alături de Valentin Maior.

Kidprenor se adresează copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani.