SoftBank a decis să investească 535 de milioane de dolari într-o aplicație pentru livrare de mâncare, numită DoorDash Inc. Această decizie este cu siguranță una mai mult decât binevenită pentru DoorDash, având în vedere că suma reprezintă aproape de trei ori mai mult decât capitalul adunat de companie în ultimii 5 ani, scrie Bloomberg.

Tranzacția, care include finanțare de la Sequoia Capital și de la fondul de investiții suverane GIC Ptec din Singapore, a estimat valoarea DoorDash la 1,4 miliarde de dolari și oferă companiei un impuls într-o piață de livrare extrem de competitivă.

Companiile mari precum Amazon.com Inc., GrubHub Inc., Square Inc. și Uber Technologies Inc. vin cu diverse aplicații pentru livrare din restaurant și promoții pentru a atrage clienții. Cu toate acestea, fondatorul aplicației spune că o problemă mai mare decât concurența sunt telefoanele, pentru că majoritatea clienților preferă să comande mâncare direct de la restaurante.

Acordul dintre SoftBank și DoorDash vine cu un potențial conflict pentru primul, având în vedere că deține 15% din Uber și a ocupă două locuri în consiliul de administrație al acestuia. Totuși, au trimis reprezentanți diferiți în cele două companii.

Tony Xu, co-fondatorul și directorul executiv al DoorDash a declarat că investiția va genera circa 250 de locuri de muncă noi în cele 1.000 de restaurante care urmează să se deschidă în Statele Unite și Canada.

Foto: www.blog.doordash.com