Asirom Vienna Insurance Group își continuă strategia de digitalizare a serviciilor oferite clienților săi și lansează un asistent virtual prin intermediul căruia clienții pot beneficia de servicii de telemedicină sau pot realiza programări în clinică cu acces rapid de pe smartphone sau laptop, fără timpi de așteptare în call center.

Asistentul virtual inteligent va fi disponibil pentru toți clienții companiei prin intermediul platformelor online Asirom sau Telios Care. Soluția este implementată folosind expertiza Telios Care, furnizor de servicii de telemedicină, cu ajutorul tehnologiei conversaționale DRUID AI.

”Strategia de digitalizare Asirom se bazează pe folosirea noilor tehnologii în toate procesele esențiale, iar cu ajutorul noului asistent virtual clientii nostri beneficiază de o viteză de raspuns superioară în ceea ce priveste aprobarea serviciilor medicale sau programarea de consultații, totul într-o experiență 100% digitală, simplă și sigură. Mobilitatea asiguraților este în continuă creștere, prin urmare ne dorim să oferim clienților accesul la servicii de telemedicină de oriunde și oricând. Asistentul virtual dezvoltat cu know how-ul Telios Care pentru Asirom folosind tehnologia conversațională DRUID AI răspunde nevoii de aprobare a serviciilor medicale conform poliței Asirom, a serviciilor de telemedicină și programare a asiguraților în clinică, rapid și simplu, fără timpi de așteptare în call center.", a declarat Cristian Ionescu, Președinte al Directoratului Asirom VIG.

Noul serviciu de asistență virtuală poate fi accesat de clienții Asirom, într-un mod simplu, intuitiv și eficient prin simpla accesare a site-ului www.asirom.telios.ro/.

Avantajele oferite de asistentul virtual inteligent sunt multiple: aprobă servicii medicale, cu transmitere securizată a documentelor medicale, efectuează programări în clinică, efectuează și/sau programează consultații de telemedicină.

Alte avantaje sunt reprezentate de rapiditatea și simplitatea oferite de accesul rapid la servicii automatizate de aprobare a poliței de asigurare, programări - fără timpi de așteptare în call center, și posibilitatea de a discuta instant cu un asistent medical.

De exemplu, beneficiarii pot solicita rapid aprobarea pentru o serie de servicii adiționale în clinică fără apel telefonic sau timpi de așteptare în call center: programări pentru consult, o discuție cu un asistent al clinicii, programarea unei investigații într-o clinică și, bineînțeles, accesul la documente ante și post investigații.

”Telios Care inovează continuu, adăugând atât specialități noi, cât și funcționalități noi menite să faciliteze accesul rapid la servicii de telemedicină, direct și fără timpi de așteptare. Suntem deschiși constant pentru propuneri de îmbunătățire. În acest fel am răspuns provocării lansate de parteneriatul cu Asirom și DRUID AI, cu scopul de a livra servicii de telemedicină cât mai direct, fără timpi de așteptare, de oriunde și oricând.”, a declarat Philip Choban, CEO Telios Care.

În trecut, Asirom a lansat serviciul Hotline Medical valabil pentru asigurările de sănătate dedicate angajaților. Aceștia au acces la asistență medicală oferită de Telios Care telefonic, online și prin apeluri video, ușor de utilizat oriunde și oricând.

”Viitorul industriei de asigurări va fi strâns legat de abilitatea sa de a construi experiențe și relații mai bune cu clienții. Soluțiile de AI conversațional oferite de DRUID AI pot simplifica semnificativ acest proces, permițând companiilor precum ASIROM să interacționeze mai bine cu clienții și să răspundă nevoilor și întrebărilor acestora în orice moment și într-un mod natural. Suntem încântați că ne-am unit forțele cu Telios Care pentru a dezvolta împreună un astfel de proiect care nu numai că oferă experiențe de excepție pentru clienți, dar ajută și la creșterea productivității interne și a satisfacției angajaților”, afirmă Liviu Drăgan, CEO DRUID AI.