Telefoanele, laptopurile, tablete, multifuncționalele, sistemele PC, componentele pentru PC și televizoarele sunt cele mai vândute produse în perioada de dinaintea începerii anului școlar.
Finalul lunii august și începutul lunii septembrie sunt sinonime cu creșterea accelerată a vânzărilor în retail.
Începând cu 26 august și până pe 8 septembrie, evoMAG desfășoară campania „Back to School” și oferă reduceri de până la 70% la peste 3.500 de produse.
„Punem accentul în această campanie pe produse de bună calitate, dar la un preț scăzut, pentru ca orice copil din România să aibă acces la produsele din categoria IT&C de care are nevoie pentru școală”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
Astfel, până la începerea școlii, consumatorii pot achiziționa de la evoMAG calculatoare refurbished la prețuri care pornesc de la 199 de lei, laptop-uri ASUS cu prețuri de la 1.699 lei, laptopuri Lenovo la 1.499 lei, tablete de la 299 lei, multifuncționale mai ieftine cu 30% și calculatoare la prețuri reduse cu 30%.
„Ne aşteptăm și anul acesta la o creștere de 20 - 25% a vânzărilor în perioada următoare, pe fondul cumpărăturilor generate de începerea noului an şcolar”, spune Mihai Pătraşcu, menţionând că un avans similar în vânzări se va resimţi la nivelul întregii pieţe de retail online IT&C.