Noua funcție, adaptată pentru situația actuală, vine în continuarea eforturilor depuse de Facebook pentru a facilita procesul prin care oamenii pot găsi sprijin, le pot oferi ajutor celor din jurul lor care sunt afectați de COVID-19 și pot contribui cu donații la strângerile de fonduri.

Noua funcție a fost anunțată, la nivel global, pe 31 martie, iar de astăzi va fi disponibilă și pentru utilizatorii din România, putând fi accesată în Centrul de Informații sau pe pagina facebook.com/covidsupport.

Community Help vine în sprijinul lor pentru orice activitate care își propune să îi ajute pe cei din jur, de la livrarea cumpărăturilor pentru persoanele vârstnice și până acțiuni de voluntariat pentru distribuirea de mâncare prin băncile de alimente locale.

Este prima dată când Facebook utilizează Community Help într-o criză de sănătate globală, iar pentru a face acest lucru a pornit de la resursele deja disponibile în cadrul funcției Situații de criză, pe care le-a adaptat pentru a-i ajuta pe utilizatori să poată acționa și să primească ajutor cât mai ușor în situații de urgență.

Community Help a fost lansată în 2016, ca parte a inițiativei Situații de criză, pentru a-i ajuta pe oameni să beneficieze de sprijinul de care au nevoie în urma dezastrelor naturale.

Pe lângă Community Help, Facebook continuă să depună eforturi pentru a le facilita utilizatorilor accesul la informații actuale, la conținut care le vină în ajutor și la diferite modalități de a acționa. În urmă cu 2 săptămâni, compania a lansat Centrul de informaţii despre coronavirus COVID-19, unde utilizatorii pot accesa cele mai noi știri de la autoritățile de sănătate locale și globale, alături de bune practici și informații despre prevenție.

Centrul de informații, care poate fi vizitat la facebook.com/covid19 este în prezent disponibil în peste 30 de țări și urmează să fie extins către noi locații în zilele următoare.

Până în prezent, peste 1 miliard de oameni au acces la resurse oferite de autoritățile de sănătate, prin intermediul Centrului de informații și pop-up-urilor educaționale de pe Facebook și Instagram, și mai mult de 100 de milioane dintre aceștia au ales să afle mai mult, accesând conținutul disponibil.