Facebook a anunțat o nouă lansare pe platformă. Compania s-a inspirat din jocul de trivia HQ și introduce un set de funcționalități noi pentru live-uri și video-uri la cerere, care permit utilizatorilor să creeze chestionare, sondaje și provocări astfel încât un utilizator să fie eliminat pentru un răspuns greșit. HQ este un joc de trivia care le permite utilizatorilor să răspundă la întrebări în regim live și să vadă răspunsurile prietenilor, iar banii puși în joc sunt împărțiți între câștigători.
Nu este prima dată când Facebook preferă să se inspire de la platforme, în loc să creeze un produs original. De curând, compania a copiat modelul Musical.ly și a lansat Lip Sync Live, ceea ce le permite utilizatorilor să facă live-uri pe melodii cu drepturi de autor. În ceea ce privește gamificarea, Facebook și-a lansat și propriul canal pentru gameri, de curând, pentru cei care aleg să se joace ”live”, pe net, și să comenteze în același timp acțiunea.
Prin introducerea noilor funcționalități, Facebook își propune să promoveze consumul sănătos de conținut video în locul vizionării pasive, care ar afecta starea de wellbeing a oamenilor, relatează TechCrunch.
Unul dintre show-uri, "Outside Bubble", creat de BuzzFeed News, va provoca concurenții să iasă din „bula” lor pentru a ghici ce gândesc oameni din diferite grupuri de pe platforma socială. Un altul, creat de Fresno, "What's in The Box", provoacă utilizatorii să ghicească ce este în cutie.
Odată cu noile seturi de activități, Facebook adoptă formate mai noi de jocuri pe mobil și ar putea deveni mai interactiv în ceea ce privește jocurile și relaționarea utilizatorilor cu prietenii.
„Nu încercăm să facem un singur show sau joc de trivia. Încercăm să aducem pe fiecare creator să creeze un astfel de joc gamificat. Frumusețea unui spațiu de creatori este că fiecare vine cu o audiență unică”, a declarat Fidji Simo, Vicepreședintele Facebook pe Video Product.