Înscrie-te din timp la Factory Bootcamp pentru 17-18 mai, evenimentul unde afacerile devin mai bune în doar două zile și se pregătesc de finanțare. Dacă ești printre primii înscriși poți profita de un așa numit „fast lane”, adică o preselectare timpurie.


Factory Bootcamp este o serie de evenimente powered by Raiffeisen Bank și organizate de start-up.ro. A doua ediție a Factory Bootcamp are loc la București pe 17 și 18 mai. 25 de antreprenori ni se alătură pentru a învăța în workshop-uri despre finanțare, coordonarea echipei, marketing, promovare, vânzări și pitching.

Dacă ai un plan de afaceri și vrei să-l verifici dacă este viabil pentru finanțare, te așteptăm alături de noi la Factory Bootcamp. Folosindu-te de informațiile pe care le vei primi în cadrul workshop-urilor, îți vei putea optimiza planul de afaceri pentru a te asigura că poți intra ulterior în programul factory by Raiffeisen, iar afacerea ta poate prinde viață.

Ce este un plan de afaceri. Principalele elemente pe care le conține

Te poți gândi la un plan de afaceri ca la o hartă virtuală pe care să creionezi și să urmărești parcursul afacerii tale. În mod evident realitatea din teren se poate schimba și va fi nevoie să-ți adaptezi planul pe măsură ce datele se schimbă.

Însă elemententele principale pe care le conține un plan de afaceri rămân neschimbate indiferent de ceea ce se întâmplă pe piață.

Ca antreprenor, un plan de afaceri te poate ajuta să analizezi piața și mai ales concurența ta. Poate fi un sistem de control și de monitorizare a rezultatelor – vei ști unde te afli, cât de departe ești de rezultatul dorit, unde te-ai abătut de la drum și ce va trebui să corectezi pentru ca afacerea ta să funcționeze și să se dezvolte în continuare.

Iată capitolele și informațiile pe care ar trebui să le conțină un plan de afaceri:

Sumarul planului

Această secțiune a planului de afaceri conține o scurtă descriere a elementelor cheie din acesta, scopul acestuia fiind de a explica pe scurt ce face business-ul vostru și de ce considerați că va fi o afacere de succes.

Descrierea companiei

În această secțiune va trebui să oferiți informații despre: misiunea și valorile companiei, un scurt istoric al acesteia, obiectivele pe care vi le-ați propus.

Produse și servicii

Informațiile de aici sunt despre caracteristicile acestora, beneficiile pe care le aduc pe piață, stadiul de dezvoltare, tehnologia utilizată la realizarea acestora (dacă este cazul), produsele sau serviciile pe care planificați să le lansați pe viitor.

Analiza pieței și a industriei

Acest capitol al planului de afaceri trebuie să conțină informații despre: cota de piață și potențialul de creștere pe care îl au produsele sau serviciile voastre, piața țintă, segmentarea pieței, nevoile pieței, tendințele acesteia, o analiză a industriei, detalii despre competitori și oportunitățile pe care le oferă piața.

Acestea sunt elementele de bază pe care trebuie să le cuprindă un plan de afaceri. La Factory Bootcamp vei avea șansa să testezi viabilitatea planului tău de afaceri și să prezinți în fața reprezentanților Raiffeisen și a colegilor de bootcamp afacerea ta pe scurt.

Înscrie-te la Factory Bootcamp II de pe 17-18 mai din timp ca să fii preselectat.

Ce trebuie să pregătești dacă vii la Factory Bootcamp?

Este important să știi că cele două zile vor fi folosite pentru a face business-urile mai viabile. De asemenea, discuțiile vor continua după cele două zile de eveniment.

Ce trebuie să pregătești atunci când vei fi acceptat pe unul dintre cele 25 de locuri gratuite la Factory Bootcamp?

  • Să știi să prezinți afacerea ta în 5 minute
  • Chestiunile de bază ale planului de afaceri de mai sus
  • Lipsurile pe care le are afacerea sau ideea ta de afaceri astăzi - ce ai nevoie pentru a duce lucrurile mai departe?
  • În timpul celor două zile vei completa aceste lipsuri cu strategii pe care urmează să le implementezi, cu ajutorul speakerilor, participanților și experților de la Raiffeisen Bank.

Sunt doar 25 de locuri la Factory Bootcamp. Înscrie-te în formularul de aici care se completează în 5 minute.

Calendarul înscrierilor la Factory Bootcamp

  • 4 martie - 9 mai - perioadă deschisă de înscrieri
  • 10 -11 mai - anunțarea tuturor participanților la Factory Bootcamp II
  • 17-18 mai - Factory Bootcamp II - programul se desfășoară de dimineața până seara, mâncarea, băutura și gustările sunt asigurate de către echipa start-up.ro
  • În fiecare săptămână începând cu 4 martie vor fi verificate înscrierile și vor fi preselectați participanții care au convins juriul deja. Ei vor fi anunțați că au fost acceptați pentru a avea timp să se pregătească.
  • După preselecția participanților vom anunța numărul de locuri disponibile la Factory Bootcamp II

Pregătește un pitch pentru Factory Bootcamp II

Factory Bootcamp II, eveniment ce va avea loc pe 17-18 mai, în București, va debuta cu o sesiune în care participanții se vor prezenta, atât pe ei, cât și afacerile la care lucrează, sau pe care doresc să le înceapă. Așa cum este cunoscut în lumea fondatorilor de startup-uri, bootcamp-ul începe cu un pitch.

Chiar dacă prezentarea participanților în fața colegilor și a echipei Raiffeisen Bank, care va fi prezentă pe parcursul bootcamp-ului, nu va fi un pitch pentru finanțare, Factory Bootcamp II este un eveniment care pregătește antreprenorii pentru finanțare. Pitch-ul inițial are 3 minute și poate avea un suport PDF sau PPT care să prezinte afacerea sau ideea de afaceri.

Înaintea participării la Factory Bootcamp, antreprenorii vor primi exemple de pitch-uri - modele, dar și un mini-workshop video pe această temă.

Programul este exclusiv offline și se va desfășura timp de două zile în București, la Raiffeisen Media Center pe Calea Floreasca 246c.

Așadar, te înscrii din timp, ai mai multe șanse.