Ultimele 12 luni au adus cifre majore pentru retailer-ul online – peste 118.000 rochii au fost vândute, topul fiind completat de pantofi sport – 50.000 perechi și cu toc – 45.000 perechi, poșete – 27.000 bucăți și accesorii, ochelari de soare – 24.000 și ceasuri de mână – 23.000.

În prezent, FashionUp listează peste 80.000 de produse, de la mai mult de 1.000 de branduri de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, beauty și home & deco. Compania este prezentă în România, Bulgaria, Ungaria și Italia

„Fiecare an din istoria FashionUp a adus o creștere semnificativă a business-ului, fie că vorbim despre vânzări sau număr de clienți, fie că ne referim la gamă și diversitatea produselor sau la parteneriatele internaționale pe care le-am creat. Suntem mândri de această evoluție și le suntem recunoscători tuturor celor care au fost alături de noi încă de la începuturi. Planurile noastre de viitor sunt conturate pe termen mediu și lung și vizăm extinderea constantă, pentru a ne întări poziționarea de one-stop-shop online pentru clienții noștri.”, spune Mira Anghelescu, directorul de operațiuni FashionUp.