Tranzacția e una dintre puținele din lumea social media care nu implică Facebook, iar Musical.ly este ultima senzație în materie de rețele sociale. Aplicația, foarte apreciată în rândul adolescenților, permitea acestora să urce video-uri în care fac lip-syncing pe piese cunoscute.

Aplicația a fost cumpărată de Bytedance, firma din spatele agregatorului chinez de știri Toutiao. E o nouă tranzacție importantă în care este implicată o companie media din China, achizițiile acestora fiind cele mai mari din ultima perioadă.

Musical.ly are 60 de milioane de utilizatori și majoritatea sunt din Statele Unite. Musical.ly are o vechime de trei ani și a fost evaluată la 500 de milioane de dolari. Aplicația are sediul în Shanghai și are birouri în Santa Monica, California. Toutiao are 120 de milioane de utilizatori în China și nu sunt la prima achiziție. De curând au achiziționat Flipagram.

Toutiao este considerat, conform Wall-Street Journal, un fenomen în lumea tech din China, pentru că a reușit să crească într-un peisaj dominat de Baidu, Alibaba și Tencent. Ei au fost evaluați la 20 de miliarde de dolari după ce au primit o investiție.

Mai jos o compilație cu clipuri de pe Musical.ly

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.