Câștigătorul va primi o finanțare în valoare de 150.000 de euro și va fi automat inclus într-un program de accelerare pentru startup-uri. Doar 10 startup-uri s-au calificat în această etapă ce va avea loc pe 3 iunie, în Budapesta.

Finaliștii își vor prezenta ideile de afaceri în fața unei audiențe formată din specialiști în tehnologia informației, investiții și cultură.

După ce a realizat harta României pentru pasionații de aventuri la pescuit, Fishpointer urmărește să se extindă la nivel internațional. Și asta pentru că, la nivel global, piața de produse și servicii destinate pescuitului recreativ depășește valoarea de 75 de miliarde de euro anual.

Sunt peste 150 de milioane de împătimiți de pescuit cu acces la internet în întreaga lume, iar aceștia cheltuiesc, în medie, cel puțin 500 de euro pe an pentru excursii, scule, unelte, ambarcațiuni, momeli și licențe.

"Am validat soluția prin care am construit cea mai dinamică hartă social-interactivă a pescuitului în România. Mai avem foarte mult de lucru pentru a ne îndeplini obiectivul principal: harta lumii pentru pescuit recreativ. Următorul pas este să scalăm proiectul internațional, iar primele țări vizate sunt SUA, Canada, UK și Australia. Ne sunt necesari 400.000 de euro în etapa imediat următoare, iar competiția Blastoff ne poate aduce o parte din sumă. Vom merge la Budapesta motivați să câștigăm și să demonstrăm că aplicația Fishpointer poate deveni un startup românesc de succes internațional", a precizat George Dragne, unul dintre fondatorii Fishpointer.

Fishpointer s-a născut din proiectul hartapescar.ro, o hartă interactivă pentru pescarii din România, unde aceștia puteau găsi bălți și iazuri pe care să își practice hobby-ul, magazine specializate și alte locuri utile.

Fishpointer utilizează hărți digitale și instrumente pesonalizate de socializare pentru a furniza pasionaților de pescuit informații instanțe din locurile lor preferate: bălți private, lacuri sălbatice, râuri sau Deltă. Tot cu ajutorul aplicației pot fi punctate și alte tipuri de locații cum ar fi magazine de pescuit, pensiuni în Delta Dunării, locuri destinate celor care folosesc ambarcațiuni. Fishpointer oferă astfel o hartă completă pentru pasionații de aventuri la pescuit.

La începutul acestui an, George Dragne (34 de ani) și Andrei Tomiță (28 de ani), fondatorii Fishpointer, au primit o investiție în valoare de 30.000 de euro de la Răzvan Căpățînă.

Am vorbit cu George la finalul lunii ianuarie despre finanțare și planurile Fishpointer în cadrul emisiunii Ziua Zero.

În plus, acum o lună, Fishpointer a lansat aplicația de mobil pentru monitorizarea inteligentă a capturilor și a locurilor de interes pentru pescari. Soluția este disponibilă în Google Play și App Store pentru posesorii de telefoane mobile cu sisteme de operare Android și iOS. Aplicația a adunat deja peste 11.000 de utilizatori.