Diferența dintre un om de marketing și un growth hacker

“Un growth hacker are foarte multe skill-uri, ca un cuțit Swiss Army. Să fii un marketer bun face parte din arsenalul unui growth hacker. Un growth hacker trebuie să înțeleagă concepte complexe de marketing, pentru a le folosi în avantajul său. O problemă obișnuită a marketerilor e că sunt concentrați pe tehnici și procese care merg împotriva mindset-ului de growth hacking.

De exemplu, un growth hacker nu crede niciodată că produsul e gata. Ba chiar produsul e mereu imperfect, iar procesul de growth hacking poate să-l facă mai bun. Un marketer va avea un produs de promovat, va primi un buget de 50.000 de euro și se va apuca să-i cheltuie. Un growth hacker va lua acel buget, dar va găsi mereu modalități să meargă și mai departe, cu ajutorul examinării serioase și, mai ales, având mereu dileme față de produs și cum se potrivește cu audiența dorită. Ca să fii un growth hacker trebuie să fii un om de marketing bun și viceversa”

Continuă să apeși pe săgeată pentru a afla încă un lucru interesant despre growth hacking spus de George Carey Simos.