Începând din ianuarie 2020, ING Bank România le oferă viitorilor săi clienți posibilitatea de a deschide un cont complet online și de a primi cardul prin curier fără costuri adiționale.

Prin urmare, cei care doresc pot deveni clienți ING fără a vizita vreo sucursală, ci recurgând la aplicația ING Home'Bank disponibilă pe telefoanele lor mobile.

Printre condițiile pentru deschiderea unui cont ING 100% online se numără faptul că noul client are peste 18 ani, rezidență fiscală în România și un card de debit atașat unui cont la o altă bancă, aflată tot România.

"Serviciul pe care îl lansăm și timpul scurt necesar pentru a deveni client ING prin procesul 100% online reconfirmă promisiunea băncii de a răspunde așteptărilor clienților în ceea ce privește rapiditatea cu care lansează pe piață noi funcționalități. Mai mult, această inovație a fost prioritară pentru noi în contextul în care clienții ING se bazează pe telefonul mobil, care e principalul lor canal de banking.

Aproximativ 90% dintre interacțiunile dintre clienți și bancă au loc în aplicație, unul din patru credite pentru persoane fizice este contractat în Home'Bank și peste 150.000 de clienți ING plătesc la magazin cu telefonul, fie cu ING Pay (Android), fie cu Apple Pay. Cu mai puțin timp și efort investite, mobile banking-ul face viața clienților noștri mult mai ușoară", a declarat Javier Montes Pita, Head of Retail Banking, ING Bank România.

Procesul 100% online de a deveni client al băncii aduce toate beneficiile de a avea un cont complet la ING, de exemplu, comisioanele 0 pentru clienții cu venituri recurente de minimum 700 lei și minimum o plată pe lună, alertele gratuite Push, identificarea bazată pe amprentă sau trăsături faciale, funcționalitatea plată către un prieten/ încasare de la un prieten care are cont ING utilizând coduri QR sau numărul lui de telefon, posibilitatea de a economisi bani rapid și eficient și oportunitatea de a investi online în fonduri mutuale.

Noul serviciu vine în completarea ING Home'Bank. Această aplicație de banking este cea mai frecvent folosită în România, având peste un million de utilizatori care o accesează, în medie, o dată la două zile. Traficul pe platformă a crescut cu aproximativ 50% de la un an la altul.