Frisbo a reușit astfel să-și crească valoarea de patru ori în ultimii doi ani, după investiția inițială de la Mircea Ilea și apoi Neogen si Risky Business, toti trei participând și la această rundă de investiții.

Frisbo, care deservește deja clienți precum Bitdefender, Meli Melo sau foodpanda, va folosi fondurile pentru a dezvolta serviciul la nivel de produs self-service pentru retaileri și pentru a se extinde operațional prin adăugarea de noi hale în portofoliu.

Operând hale în România, Ungaria, Slovacia și Polonia - de unde deservește și Germania, Frisbo își propune să le conecteze cu cele mai importante marketplace-uri din regiune și cele mai importante platforme de e-commerce, permițând astfel scalarea business-urilor locale în întreaga regiune.

“Contrar intuiției inițiale, noi nu urmărim achiziţii costisitoare, închirieri sau construcţii de hale noi, ci vrem să reactivăm spaţii neutilizate deja existente şi să le introducem în sistemul Frisbo, pentru a facilita accesul retailerilor la o resursă mai competitivă de fulfillment. Acestea pot produce mai mult în sistemul nostru, fiind integrate ulterior cu serviciile de curierat din diverse piețe de desfacere și utilizate fără dificultate de retaileri, rezolvând întreaga buclă de procesare a comenzilor pentru comercianți”, explică Bogdan Colceriu, Fondator Frisbo.

Viziunea Frisbo este dezvoltarea la nivel european și apoi global a unui nou standard de procesare distribuită, algoritmică, a comenzilor, contribuind la îmbunătățirea pieței de e-commerce prin susținerea retailerilor și a experienței cumpărătorilor, cu impact pozitiv în infrastructura de depozitare și transport.

„Frisbo poate schimba fața fulfillment-ului cel putin la nivel european. Modelul lor rezolva multe probleme ale fulfillment-ului tradițional, principala fiind acoperirea simultană a mai multor piețe pentru magazinele online”, consideră Cosmin Ochișor, partener la GapMinder Venture Partners.

„Pentru ROCA X investiția în Frisbo este cea mai mare de până acum. Credem mult în produsul dezvoltat de companie, din foarte multe puncte de vedere: este o soluție inovatoare, ambițioasă și futureproof. Mai mult de atât, potențialul de scalare imediată la nivel european este mare. ROCA X mizează pe identificarea oportunităților și companiilor care pot avea un impact real în dimensionarea viitorului și a modului în care arată business-urile mâine”, afirmă Alexandru Savin, Investment manager ROCA X.

Fulfillment este definit ca fiind serviciul prin care un operator preia tot procesul de onorare a comenzilor în numele unui magazin online, de la depozitare, la preluare de comenzi, împachetare și livrare, bazându-se pe sisteme cloud de gestiune, raportare și urmărire a comenzilor.