Toată gama de produse Lăptăria cu Caimac a avut o dinamică de creștere pozitivă încă din primele luni de la lansare.

Dacă în iulie 2018 s-au vândut săptămânal 1.150 de sticle de lapte și 500 de borcane de iaurt, în februarie 2019, vânzările au crescut la 16.000 de sticle de lapte, 13.250 de borcane de iaurt, 7.500 de sticle de sana și lapte bătut, 2750 de borcane de smântână, 750 de cutii de caș zvântat și 150 de kg alte brânzeturi.

Lansat în iunie 2018, Lăptăria cu Caimac a adus pe rafturile magazinelor produse create cu pasiune și responsabilitate, din lapte de la vaci hrănite din culturi proprii și îngrijite cu dedicare. Produsele lansate până acum în magazine sunt: laptele de la vacă, iaurtul natural, cașul zvântat, sana, laptele bătut și smântâna dolofană.

Produsele Lăptăria cu Caimac se găsesc în peste 600 de magazine, dintre care 400 din lanțul MegaImage, dar și în alte magazine din București, Brașov, Călărași, Cluj, Constanța, Dâmbovița, Giurgiu, Gorj, Ialomița, Ilfov, Prahova, Timiș și Vâlcea.

Agroserv Măriuța, compania care deține brandul Lăptăria cu Caimac, a avut în 2018 o cifră de afaceri de 9,1 milioane euro. Fabrica de procesare de ultimă generație, în care s-au investit peste 5 milioane euro, are o capacitate tehnică de procesare de aproximativ 75 tone de lapte pe zi, iar tehnicile de procesare moderne permit pasteurizarea laptelui la o temperatură mai joasă decât media obișnuită, pentru a păstra gustul adevărat al laptelui de la vacă și o parte cât mai mare din substanțele nutritive.

“Planurile de dezvoltare prevăd extinderea produselor Lăptăria cu Caimac și în rețeaua Shop&Go, dar suntem în discuții și cu alte 4 rețele de supermarketuri și rețele locale de băcanii. De asemenea, pe lângă extinderea în magazine, ne dorim ca până la finalul anului 2019 sa lansăm încă 10 produse noi. În curând, vor ajunge la rafturi produse precum: smântâna de frișcă, smântâna coaptă și mai multe tipuri de brânzeturi.” a declarat Adrian Cocan, manager Lăptăria cu Caimac.

Tot în 2019 dorim să dezvoltăm ingrediente pentru înghețată, precum lapte condensat sau zer condensat, dar să mergem și spre segmentul Horeca și cafenele. Anul acesta avem în vedere și extinderea către export în țări precum Germania și Marea Britanie