Programul pilot lansat de către cei doi parteneri, DoorDash și General Motors, va demara în luna martie, în San Francisco, potrivit news.abs-cbn.com.
Startup-ul DoorDash a fost lansat în 2013 de către studenți ai Universtității Stanford. Potrivit lui Daniel, ei au creat un sistem pentru a muta produsele de la comercianți la mașinile autonome, apoi anunță clienții atunci când comenzile sunt aproape de destinație.
Marii producătorii se întrec în cursa pentru dezvoltarea mașinilor cu adevărat autonome, stabilind și parteneriate strategice, așa cum este, de exemplu, cel dintre Audi și Huawei, pentru a intra cu mașinile autonome în China.
La începutul anului, Mercedes și Bosch anunțau că vor testa taxiuri complet autonome, iar în primăvară au apărut informații conform cărora Apple și Volkswagen ar putea lucra împreună pentru a construi propriul model de mașină autonomă, în timp ce Google și-a integrat sistemul de operare Android în mașinile Renault, Nissan și Mitsubishi.
De asemenea, Toyota a investit 500 de milioane de dolari în mașinile autonome Uber, în timp ce Honda a finanțat cu aproape 3 miliarde de dolari GM pentru a construi mașinile fără șofer.