Adrian Preda, fondatorul MyDesks.ro, își dorește să contribuie la susținerea mediului de afaceri local din cel puțin două perspective: să le ofere posibilitatea antreprenorilor și freelancerilor să experimenteze un mod de lucru flexibil și să susțină antreprenorii locali din HoReCa care își doresc să transforme spațiile lor în locuri dedicate comunității creative.

Ideea aplicației s-a născut din dorința de crește și în România opțiunile pentru cei care aleg să lucreze remote, tendințele globale susținând că până în 2028 peste 78% dintre companii vor lucra cu freelanceri sau vor avea echipe ce lucrează la distanță.

MyDesks.ro - miza pe 400.000 de PFA-uri

Într-un studiu realizat la nivel global reiese că relația angajat-angajator s-a schimbat mult în ultimii ani și își menține aceeași tendință, oamenii talentați preferând să lucreze project based. Companiile apelează din ce în ce mai mult la freelanceri și pentru că productivitatea pe proiect crește, iar costurile sunt mai scăzute decât cu un angajat.

Urmărind tendințele globale, fondatorul MyDesks.ro mizează pe dezvoltarea acestei tendințe și în România, unde, în prezent, sunt aproximativ 400.000 de PFA-uri înființate.

Aplicația este disponibilă pentru București și cuprinde cinci locuri aflate în zona centrală, ce pot fi folosite pe timp de zi ca spațiu de lucru pentru freelanceri și antreprenori. În viitor MyDesks.ro se va orienta și către spațiile din cartiere pentru a ajuta freelancerii să evite timpul pierdut în trafic și să aleagă să lucreze mai aproape de casă. La începutul anului viitor, aplicația va fi dezvoltată și în principalele orașe din România: Brașov, Iași, Cluj și Timișora.

“Din ce în ce mai mulți oameni aleg să lucreze remote, fie că sunt freelanceri, antreprenori sau angajați. Job-urile sunt mai permisive și angajatorii înțeleg că în 2019 flexibilitatea angajaților este poate mai importantă decât mărirea salariului. MyDesks.ro își propune să susțină mediile antreprenoriale din aceasta noua perspectivă.“

Accesul în spatii creative prin aplicația MyDesks.ro

Cei care vor accesa aplicația MyDesks.ro pot opta pentru șase tipuri de abonamente, începând cu cel de o zi și până la cel pe un an de zile. Iar pentru cei care vor să-și organizeze întâlnirile de grup sau cu clienții, există posibilitatea închirierii unei săli cu zece locuri.

Pachetul “Meeting” este dedicat și corporațiilor care vor să mute ședințele în alte spații creative.

Închirierea spațiului ales se face direct prin aplicația Mydesks.ro, se alege data și intervalul orar dorit, iar spațiul ales primește solicitarea sub forma unei notificări online.

Cum funcționează MyDesks.ro?

Aplicația Mydesks.ro este disponibilă în varianta pentru web, iar pentru mobile doar pentru utilizatorii de Android. Pentru a alege spațiul creativ de unde să lucreze, cei interesați trebuie să-și creeze cont, să completeze formularul de pe site, devenind astfel membri ai comunității MyDesks, urmând apoi să facă plata cu cardul sau prin transfer bancar.

Este încurajată și socializarea, astfel că fiecărui membru al comunității Mydesks.ro i poate personaliza contul și chiar bifa opțiunea de vizibilitate.

Prețurile pentru a avea acces la un spațiu creativ, din cele accesibile comunității MyDesks, încep de la 50 lei, acesta fiind costul unui abonament de o zi care include accesul în spațiul ales în intervalul 10 – 18.00, cafea și Wi-Fi din partea casei și loc dedicat în zona special amenajată pentru freelanceri și antreprenori.