UPDATE: Situația a fost remediată, toate serviciile ING Bank România funcționează pentru toți utilizatorii.

--

După ce recent aplicația mobilă ING nu putea fi accesată de către clienții băncii, și după ce în urmă cu numai câteva luni s-au trezit că toate tranzacțiile pe care le-au efectuat au fost dublate și banii le-au fost retrași din cont, ING Bank se confruntă cu noi probleme.

Potrivit unei postări de pe pagina de Facebook ING Bank, ”pentru moment, serviciul ING Home'Bank și plățile cu cardul sunt indisponibile pentru o parte din utilizatori. Lucrăm la remedierea acestei situații și vom reveni cu vești imediat ce acestea devin (sic!) funcționale”.

De apreciat de această dată este promptitudinea cu care ING România și-a anunțat clienții pe canalele de social media, cu toate că notificarea prin SMS/eMail ar fi fost mai eficientă în acest context. Starea serviciilor poate fi urmărită pe https://ing.ro/stare-servicii, potrivit postării, dar adresa nu a putut fi încărcată în momentul redactării acestei știri.

Revenim cu mai multe actualizări pe măsură ce compania va face publice mai multe informații.