UPDATE 3.0: ING Bank Romania anunță într-un comunicat de presă că a identificat dublarea unor tranzacții realizate cu cardul și procesate în această zi, fiind vorba despre o problemă operațională, fără impact asupra altor procesări ale băncii. De asemenea, a menționat că, clienții nu vor suporta costuri în urma acestei situații, în comisioane sau taxe, iar toate tranzacțiile au fost corectate și sumele reglate până la ora 21.00 ale aceleiași zile. În urma acestei situații a crescut considerabil volumul de trafic în platforma de internet banking ING Home’Bank, ceea ce a dus la un acces mai dificil în aplicație.

UPDATE 2.0: ING Romania a venit cu o actualizare a situației. Potrivit unui mesaj publicat pe pagina oficială de Facebook, „cauza vine dintr-o eroare operațională”, dar eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii și sisteme ING. Reprezentanții băncii dau asigurări că „toate erorile vor fi corectate până la finalul zilei”, iar clienții pot urmări starea serviciilor ING aici: https://ing.ro/stare-servicii.

De asemenea, ING menționează că acum poate fi făcută plata cu cardul, fără ca tranzacțiile să fie dublate.

UPDATE: Și aplicația de mobile banking a băncii, ING HomeBank, prin care clienții își pot verifica soldul, a devenit inaccesibilă.

După ce recent aplicația mobilă ING nu putea fi accesată de către clienții băncii, astăzi aceștia s-au trezit că toate tranzacțiile pe care le-au făcut de vineri și până astăzi au fost dublate și banii le-au fost retrași din cont.

Publicația wall-street.ro citează oficialii băncii, care au declarat că doar o parte limitată a clienților ING a fost afectată de acest incident. Aceștia au dat asigurări că „se lucrează cu prioritate la rezolvarea problemei, iar operațiunile dublate vor fi reglate ulterior”, precizând că acest lucru se va întâmpla în cursul acestei zile sau cel târziu mâine.

În același timp, clienții ING care au fost afectați s-au arătat nemulțumiți de faptul că banca nu a reacționat în timp util și nu au anunțat clienții de incident. Mai mult decât atât, clienții s-au plâns de faptul că nu au putut contacta reprezentanți ai băncii pentru a primi informații referitor la situația creată.