Grupul Norofert lansează o nouă linie de îngrășăminte organice și inputuri bio pentru grădinărit și fermieri mici sub brandul Norofert Fito.

Norofert Fito reprezintă o nouă linie de business pentru Norofert Group, unul dintre cei mai mari producători de îngrășăminte organice din România, și care deține aproximativ 30% din piața locală de inputuri pentru agricultura ecologică de dimensiuni medii și mari.

Noua linie de produse pentru grădinărit are la bază 8 produse și include îngrășăminte organice, insecticide și fungicide care pot fi folosite pe tot parcursul ciclului vegetal al plantelor, pentru a asigura sănătatea completă a acestora.

Produsele pot fi utilizate pe toate tipurile de legume, fructe și flori care sunt cultivate pe suprafețe mici (până la 1 hectar). Linia completă de produse Norofert Fito este disponibilă, începând de astăzi, pe site-ul Republica BIO.

Norofert Fito este prima linie de produse a grupului care este disponibilă pentru achiziționare de către publicul larg, în cantități ce variază între 100 ml și 250 ml pe produs.

”Suntem primul producător local care atacă piața micilor fermieri și credem că potențialul este unul foarte mare, deoarece și la nivel mondial, am văzut o creștere masivă pentru liniile specializate pentru activitățile de grădinărit, iar tendința aceasta începe acum să ajungă și în România”, a spus Vlad Popescu, CEO și acționar majoritar Norofert Group.

Republica BIO a fost înființată în 2015 de către Ciprian Stancu și a fost primul magazin online din România ce oferă exclusiv produse ecologice. Astăzi, compania oferă peste 4.500 de produse bio certificate către cei peste 33.000 de clienți din întreaga țară. Din anul 2015, Republica BIO are de asemenea propria linie de produse care include printre altele ulei organic de nucă de cocos, miere bio de origine locală, pulberi funcționale (superfoods) și suplimente nutritive.

”Suntem încântați că Norofert Group face de acum parte din familia Republica BIO. Sunt foarte bucuros de acest lucru, deoarece Norofert este o poveste antreprenorială românească. La Republica BIO susținem cu prioritate producătorii locali care împărtășesc valorile și pasiunea pentru un stil de viață sănătos. Ecologic înseamnă sănătos. Alimentele se produc in ferma, nu in supermarket. Din fermele responsabile începe sănătatea noastră, iar produsele Norofert respecta toate regulile agriculturii responsabile. Felicităm decizia luată de Norofert Group de a se lista la Bursa de Valori București și vom urmări îndeaproape evoluția companiei pentru a lua în considerare și opțiunea pieței de capital ca o oportunitate de creștere și dezvoltare pentru Republica BIO pe viitor", a declarat Ciprian Stancu, fondator și acționar majoritar Republica BIO.

Planuri Norofert Group

Toate produsele din linia Norofert Fito îndeplinesc nevoile de elemente micro și macro ale plantelor, contribuind la creșterea și dezvoltarea lor sănătoasă și oferind în același timp soluții complete pentru combaterea bolilor și dăunătorilor.

Toate inputurile produse de Norofert, inclusiv componentele liniei Fito, folosesc materii prime de origine vegetală și animală, componente bacteriene și microorganisme ca ingrediente și sunt aprobate pentru utilizare în agricultura ecologică pe tot teritoriul Uniunii Europene, în conformitate cu și Regulamentul nr. 889/2008 al Comisiei și Regulamentul nr. 834/2007 al Consiliului și privind producția ecologică și etichetarea produselor ecologice.

Acest lucru înseamnă că produsele care au fost cultivate cu ajutorul inputurilor bio marca Norofert sunt mai sănătoase pentru consumatorii finali pentru că nu conțin reziduuri de pesticide dăunătoare, care sunt prezente de obicei în culturile, legumele și fructele provenite din agricultura convențională.

Până la sfârșitul anului 2019, Norofert Group intenționează ca produsele liniei Fito să fie disponibile în peste 200 de magazine specializate în grădinărit și fitofarmacii din România și, de asemenea să se extindă pe piețele externe prin colaborarea cu distribuitori străini.

În aprilie 2019, Norofert Group și-a anunțat intenția de a se lista pe piața AeRO a Bursei de Valori București. În timpul plasamentului privat, care va preceda listarea, Norofert urmărește să atragă un minim de 1 milion de euro, capital care va fi utilizat în principal către extinderea echipei de vânzări și echiparea cu utilaje a unei noi fabrici, care va permite companiei să-și mărească producția de zece ori precum și s-și să-și extindă în mod semnificativ capacitatea de stocare.

Plasamentul privat al companiei Norofert este programat să înceapă în primele zile ale lunii iulie iar managementul se așteaptă ca listarea pe bursă să se realizeze în septembrie 2019. Odată ce acțiunile vor fi disponibile pentru tranzacționare pe piața AeRO, Norofert va fi prima companie care reprezintă sectorul agricol și agro-tech pe Bursa de Valori București. În sectorul agricol lucrează aproximativ 30% din populația României, aceasta fiind una dintre cele mai mari rate din Europa.