Vârful vânzărilor a fost reprezentat de luna aprilie 2020, moment în care vânzările online zilnice au înregistrat o creștere de 3 ori față de o zi obișnuită.

În lunile de pandemie, cele mai căutate produse se încadrează în categoria de dulciuri bio vegane BioUp (creme tartinabile din migdale sau fistic BioBronte și ciocolata albă cu turmeric Matù de la BioUp). Valoarea medie a tranzacțiilor zilnice a crescut cu aproximativ 50% față de o perioadă obișnuită, în contextul actual al pandemiei.

În lunile Martie - Mai, tranzacțiile online achitate cu cardul au avut o creștere de 75%

“În perioada pandemiei am ales să încurajăm plata online cu cardul, oferind un discount special la alegerea acestei modalități de plată. În urma acestei decizii, comportamentul consumatorilor s-a schimbat și am înregistrat o creștere a valorii coșului mediu cu 20% și o creștere a plăților online cu cardul, de cele mai multe ori de la a doua achiziție din magazinul nostru bio online.”, spune Diana Ardelean, CEO BioUp

Principala categorie care a înregistrat creșteri peste medie a fost cea de dulciuri bio vegane, fiind urmată de categoriile de ulei de măsline extravirgin presat la rece BioOrto, oțet balsamic Casanova, învechit în butoaie de stejar și sos de roșii BioOrto de la BioUp.

Principalul motiv al schimbării obiceiurilor alimentare, conform unui studiu intern realizat pe clienții BioUp, a fost dorința adoptării unui stil de viață cu totul diferit, axat pe mâncare sănătoasă, din origini sigure și fără chimicale.

Magazinul online BioUp a debutat în piața produselor bio gourmet în luna Noiembrie 2019, principalul diferențiator fiind seria de criterii de selecție riguroase, printre care se numără calitatea și originea ingredientelor utilizate în procesul de producție, urmate de certificarea biologică și asigurarea faptului că produsele nu conțin E-uri, conservanți artificiali sau alți compuși chimici dăunători organismului, pentru a întregi conceptul de produs bio.

Până la finalul anului 2020, BioUp preconizează creșteri progresive cu minimum 10% în fiecare lună

BioUp se așteaptă atât la o creștere totală a pieței de produse bio anul acesta, dar și o migrare treptată a consumatorilor din mediul offline în mediul online.