Antreprenorul clujean Cătălin Chiș, acționarul majoritar al companiei de IT Life is Hard a anunțat ieri că a cumpărat pachetul majoritar al firmei Graffiti PR. Pe lângă investiția în zona comunicării, Chiș are planuri mari pentru o altă investiție - NOAH Watches, o firmă care face ceasuri din lemn.
Cătălin Chiș a preluat în 2016 un pachet de acțiuni în cadrul NOAH Watches, startup românesc de design și producție de ceasuri de lux, lansat în urmă cu un an de către Iosif Harasemiuc și Ruben Perju, doi tineri antreprenori suceveni.
Activă în industria fashion de produse de lux, compania NOAH Watches este un business 100% românesc, cu o componentă importantă de inovație la nivel de design și producție. Ceasurile de lux produse sub acest brand sunt realizate din lemn, în model unic, adaptat integral viziunii și dorințelor fiecărui client, fiecare model fiind executat manual.
Singura excepție este Noah, dar și aici aș vrea să mergem spre smartwatch-uri. Am început să lucrăm la noi mecanisme și suntem în discuții cu persoane cu expertiză în domeniu, din Arad, care pe vremuri era un centru de ceasornicărie foarte bun
Anul acesta, Cătălin Chiș are planuri interesante pentru NOAH, mai exact să ducă firma spre o zonă pe care o cunoaște, cea a tehnologiei, prin lansarea unui smartwatch de lemn.
"Am un pătrățel în care mi-am impus să mă joc, în zona pe care o cunosc, de IT și digital, pentru că altfel aș investi în prea multe companii. Singura excepție este Noah, dar și aici aș vrea să mergem spre smartwatch-uri. Am început să lucrăm la noi mecanisme și suntem în discuții cu persoane cu expertiză în domeniu, din Arad, care pe vremuri era un centru de ceasornicărie foarte bun", a declarat Chiș pentru Wall-Street PRO. Chiș a investit alături de Erik Barna în NOAH, fiecare deținând 12,5% din companie.
Poți citi mai multe despre planurile lui Cătălin Chiș pe pro.wall-street.ro.