Getout.social este o platformă creată de ProductLead.me, un tool avansat pe zona de visual commerce și influencer marketing din România, care își propune să analizeze toate locațiile din România și să o identifice pe cea mai populară de pe Instagram. La platformă lucrează cu peste 400 branduri și 3.350 de influenceri.

ProductLead.me este un startup lansat de Alexander Stoica-Marcu, fiind unul dintre cele 15 startup-uri finaliste la programul de incubare Startarium.Inc, ediția 2017.

Getout.social a publicat, de curând, topul celor mai populare locații de pe Instagram din România, acestea fiind selectate în funcție de reacțiile și impresiile utilizatorilor.

Studiul vizează pentru început 7 județe din România a câte 5 categorii de topuri de pe Instagram: Cele mai populare locații, Cele mai urmărite locații, Cele mai populare postări și Cele mai apreciate postări ale respectivelor locații, plus Topul “OMG NO IG” (locații care nu dețin cont).

„Instagram este una dintre cele mai populare platforme de social media din România, dublându-și numărul de utilizatori la 1,1 milioane în ultimul an. Studiile arată că persoanele între 18-35 de ani petrec 5 zile pe Instagram vizualizând fotografii culinare, iar 30% dintre ei refuză să meargă într-un restaurant dacă acesta are o prezență slabă pe Instagram”, a declarat Mădălina Cojocaru, Head of Copywriting în cadrul ProductLead.me

Pentru realizarea topurilor din județele Cluj, Constanța, București, Timișoara, Sibiu, Iași și Oradea au fost analizate peste 500 de locații, baruri, restaurante și cafenele. Acestea sunt ordonate descrescător, pe locul 1 se află locația cu cel mai mare procent, iar pe ultimul loc locația cu cel mai mic procent.

Mulți utilizatori din Instagram postează conținut cu anumite hashtag-uri, majoritatea restaurantelor, cafenelelor și alte branduri din domeniu au UGC (conținut generat de clienți), însă puține dintre acestea se folosesc de acel conținut pentru a crea experiențe interactive sau pentru a crește brand awareness-ul.

UGC-ul creează mai multă încredere în brand, spre deosebire de reclamele clasice. De aceea, este foarte importantă prezența pe Instagram a business-urilor și mai ales postarea unui conținut real, generat de clienți.

„Getout.social a pornit de la o simplă analiză a celor mai atragătoare locații din Constanța, iar apoi s-a extins și către alte orașe din România. De multe ori se întâmplă să vrei să ieși în oraș și să te gândești care sunt opțiunile. Getout.social îți dezvăluie Topul celor mai «instagrammabile» locații din România și te ajută să găsești setup-ul perfect pentru întâlnirile cu prietenii/familia. Astfel, prin intermediul platformei se promovează locațiile din orașele respective, iar utilizatorii au acces la toate aceste date”, a spus Maria Cutinov, Online Copywriter în cadrul ProductLead.me.