Am făcut o listă scurtă cu cinci aplicații mobile, fiecare dintre ele rezolvând o nevoie unică și diferită. O listă cu mai multe aplicații utile pentru antreprenori, pentru a deveni mai productiv, găsești aici.

Todoist

Este un manager de sarcini care te ajută să-ți faci și să-ți organizezi liste pentru lucrurile pe care le ai de făcut pe o bază zilnică, săptămânală sau lunară. Aplicația este intuitivă, cu un design minimalist, rapid și care permite să generezi foldere pe categorii, să adaugi notițe și date la activități, să setezi remindere și notificări, printre multe alte funcționalități. Todoist îți permite să gestionezi în mod separat listele cu activități personale și pe cele profesionale.

Aplicația este gratuită, dar utilizatorii premium primesc funcții suplimentare, cum ar fi etichetele personalizate și filtrele, remindere bazate pe locație și setările de șabloane pentru proiectele recurente. Există chiar și varianta Todoist Karma, care informează utilizatorii despre progresele înregistrate prin afișarea de grafice și statistici. Este disponibilă pe iOS, Android, web, dar și ca extensie de browser.

LastPass

Această aplicație este un manager de parole, care te ajută să memorezi toate parolele de pe email-ul de la muncă și cel personal, de pe rețelele sociale, site-urile de streaming, platformele de e-commerce și multe altele. Cu cât ești mai mult conectat la mediul digital, cu atât mai multe parole ai și este probabil să le uiți pe unele dintre ele. LastPass stochează toate informațiile tale de conectare într-un „seif” și le accesează automat atunci când intri pe un site.

De asemenea, LastPass îți sincronizează parolele de pe diferite dispozitive - smartphone-uri, tablete, PC-uri și Mac-uri.

PushBullet

Ceea ce face PushBullet este să conecteze un smartphone și un calculator prin sincronizare de text, a imagini, a videoclipuri, înregistrări audio, link-uri web, email, remindere, alerte de apel și orice altceva, inclusiv lucruri wireless. În esență, îți permite să ai acces la toate aplicațiile tale motive sau activitățile pe un ecran de calculator și elimină necesitatea de a comuta între cele două dispozitive. Asta înseamnă că poți răspunde la apeluri și la mesaje text de pe un dispozitiv desktop.

Tot ce trebuie să faci este să instalezi aplicația PushBullet pe ambele dispozitive pe care vrei să le sincronizezi.

Otter

Otter este o aplicație de tip AI care generează transcrieri de text ale conversației vocale. Jurnaliștii, în special, se plâng mereu pe momentul în care trebuie să facă transcrierea unui interviu, pentru că le mănâncă foarte mult timp. Otter vă permite să înregistrați, să transcrieți, să căutați sau să distribuiți fără probleme orice secvență a unei conversații, cu o capacitate lunară de 600 de minute. Tehnologia de recunoaștere a vorbirii te ajută să identifici mai multe voci dintr-o conversație.

Aplicația poate chiar să transcrie întâlniri în timp real (cu întârziere de doar 2-3 secunde). Este posibil să nu primești transcripturi perfecte, dar acestea se îmbunătățesc odată cu utilizarea. Chiar și așa, îți va micșora substanțial volumul de muncă.

Buffer

Buffer este o aplicație de gestionare a conținutului din social media și este populară în rândul managerilor de brand, celor din marketing digital, editorilor și influencerilor. Cele două specificații principale pe care le aduce aplicația sunt programarea și analiza conținutului. Buffer îți permite să programezi postările pe mai multe rețele sociale simultan. De asemenea, te ajută să fii online în momentele cu cel mai ridicat nivel al engagement-ului.

În plus, Buffer oferă analize pe sociale media, care te ajută să observi performanța postărilor și astfel ajungi să identifici anumite comportamente ale publicului, să urmărești tendințele și să-ți regândești strategia de marketing / conținut. Buffer este disponibil pe iOS și Android, dar probabil este mai eficient atunci când e utilizat ca extensie în browser.

Vezi și lista de aici cu aplicații pe care trebuie să le folosească orice antreprenor.