Gründerallianz Ruhr deschide competiția Data Hub pentru startup-uri din toată lumea. Acestea se pot înscrie la una dintre categoriile din concurs, urmând ca startup-urile câștigătoare să meargă acasă cu 25.000 de euro, fără a lăsa investitorilor o parte din companie. Pe lângă investiția financiară, câștigătorii vor primi suport, o rețea solidă și cunoștințe împărtășite în cadrul programului Data Hub.

Înscrierile se fac până pe 31 octombrie.

Data Hub își propune să încurajeze inovarea bazată pe date aducând împreună startup-uri de deep tech și corporații progresive într-un program de colaborare pe o perioadă de 3 luni, timp în care startup-urile au oportunitatea de a-și testa ideea de business sau tehnologia în cazuri specifice de utilizare și posibilitatea de a-și dezvolta produsele.

Temele din competiție la care se pot înscrie startup-urile sunt următoarele:

  • Refurbished and maintenance cycle optimization
  • Natural gas price prediction
  • Spatial pattern recognition
  • Tenant happiness
  • Smart data corrector
  • Invoice plausibility check
  • Opportunity scoring