Cu o rată de creștere de de 23,6%, vivo a câștigat primul loc, deoarece portofoliul său de produse și-a susținut poziția pe toate palierele de prețuri, acoperind segmentele mainstream, mid-range și high-end. Cifrele companiilor de cercetare de piață au indicat faptul că vivo s-a situat in topul producătorilor smartphone din China încă din primul trimestru al anului 2021.

La nivel global, vivo a rămas în top 5 pe piața smartphone-urilor, cu o cotă de piață totală de 10,1% în Q2 2021, în creștere cu 33,7% față de anul trecut, potrivit IDC. Mizând pe un management local al business-ului și pe înțelegerea culturii locale vivo continuă să se extindă la nivel global. Până acum, vivo și-a extins rețeaua de vânzări în peste 50 de țări și regiuni și este apreciat de peste 400 de milioane de utilizatori din întreaga lume.

Producătorul de smartphone-uri și-a început călătoria europeană în octombrie 2020 și de atunci a fost primit cu entuziasm atât de partenerii de afaceri, cât și de consumatori. După lansări de succes în Franța, Germania, Italia, Polonia, Spania și Marea Britanie în anul 2020, vivo a fost lansat în România, Cehia, Serbia și Austria în 2021. Sediul european din Düsseldorf, Germania, a fost înființat în noiembrie 2019 și de atunci echipa a crescut la peste 70 de angajați de 16 naționalități diferite. vivo crede că echipele puternice, cu experți locali, sunt cruciale pentru succesul pe termen lung. Brandul este dedicat Europei, partenerilor și clienților săi. Acest lucru se vede prin parteneriatele în expansiune din retail și operatorii din toată Europa, în parteneriatul cu UEFA, care acoperă atât Campionatele din acest an, dar și UEFA EURO 2024.

vivo, încă de la primul pas către piețele internaționale în 2014, și-a luat angajamentul de a aduce clienților noi experiențe de calitate. 400 de milioane de utilizatori înseamnă astăzi 400 de milioane de fotografi creativi, iar vivo a intrat într-o colaborare strategică cu ZEISS pentru a da putere creativității pentru CADRUL PERFECT. Combinând experiența electronică de consum și experiența în domeniul opticii ZEISS, ambele companii au înființat împreună Laboratorul de imagistică ZEISS pentru a co-proiecta sisteme de imagistică pentru smartphone-urile premium vivo. Modelul flagship vivo X60 Pro, co-proiectat cu ZEISS, este prima dovadă a angajamentului comun de a pune camera pe primul loc și de a permite consumatorilor să creeze CADRUL PERFECT.

vivo a intrat pe piața locală din România în luna aprilie, iar modelele disponibile sunt cele mid-range din seria Y (modelele Y72 5G, Y70, Y20s, Y11s), seria V (modelul V21) dar și flagship-ul X60 Pro. Produsele vivo sunt disponibilie din rețelele de magazine partenere eMAG, precum și din Altex, Flanco și Media Galaxy.