150 de startup-uri europene vor fi accelerate în 3 cohorte în perioada 2019 - 2021.
Startup-urile interesate pot aplica până în 27 mai, pe site-ul proiectului.
Programul se adresează startup-urilor din zona de: Sănătate, Siguranța Alimentară, Eficiența Resurselor, Managementul Energiei, Transport Inteligent, Smart Cities, Smart Agriculture, Protecție Civilă & Guvern, Geo-Spacial Data, Social networking, Finanțe & Economie, E-commerce, Telecomm, Legal, Inginerie, Publicitate și altele.
Dintre cei care au aplicat până în 1 aprilie, 10 startup-uri au fost admise în program și vor merge la The Next Web - unul dintre partenerii din proiect, în luna mai, în Amsterdam. Cele 10 startup-uri selectate sunt: Aerialscoop (Olanda), 20treei.ai (Portugalia), nevisQ (Germania), BeSure Healthcare B.V. (Olanda), Octagon Careers (Germania), PriceFlux.net (România), NVISO (Elveția), XORESEARCH (Letonia), LeanXcale (Spania), Sensei.tech (Portugalia).
Data Market Services este un proiect european finanțat prin programul Horizon 2020, prin care se oferă acces gratuit celor 150 de startup-uri admise în program la servicii și workshop-uri legate de finanțare, business development și management de produs, expertiză în legislația aferentă proceselor de colectare și operare cu date, promovare internaționala și dezvoltarea unor abilități specifice de Data Science. Programul se adreseaza startup-urilor și IMM-urilor din UE și din țările partenere.
Proiectul se derulează pe parcursul a 3 ani, între ianuarie 2019 și decembrie 2021 și este coordonat de ZABALA Innovation Consulting (Spania). Ceilalți membri ai consorțiului sunt: Spherik Accelerator (România), Bright Pixel (Portugalia), Spinlab (Germania), The Next Web (Olanda), Southampton Data Science Academy (Marea Britanie), IPTECTOR (Danemarca), W3C (Franța) și Ogilvy (Spania).
Scopul proiectului este de a transforma ecosistemul european de startup-uri și de a oferi sprijin startup-urilor pentru a depăși barierele de acces și scalare într-o piață în continuă expansiune. În fiecare an va fi deschis un call pentru startup-uri, în urma căruia vor fi selectate câte 50 de startup-uri, însumând un total de 150 de companii, pe durata derulării programului.