Fishpointer, prima aplicație interactivă care realizează o hartă a locurilor de pescuit, a primit o investiție din partea lui Răzvan Căpățînă, business angel în comunitatea TechAngels și proprietarul Business Results.
George Dragne (33 ani) şi Andrei Tomiță (28 ani), fondatorii startup-ului Fishpointer, au semnat un prim acord de finanţare cu un business angel din România pentru dezvoltarea unei aplicaţii menită să ajute pescarii să monitorizeze inteligent locurile preferate printr-o hartă social-interactivă, anunță zf.ro.
Aplicaţia Fishpointer combină hărţi electronice interactive şi instrumente de socializare pentru a da posibilitatea utilizatorilor să inregistreze date despre propriile capturi, să genereze statistici personale şi să socializeze. Postarea locaţiilor exacte ale capturilor este opțională, însă datele înregistrate de fiecare utilizator vor permite generarea de statistici zonale și previziuni privind perioadele optime de pescuit. Platforma va integra un motor de căutare cu ajutorul căruia pot fi identificate noi locuri de pescuit sau locații pentru achiziţii de produse şi servicii.
Potrivit datelor lui George Dragne, piața serviciilor pentru pescuitul recreativ e de 100 de miliarde de dolari în toată lumea, iar în Statele Unite e de 45 de miliarde de dolari. În România, pasionații de pescuit cheltuiesc anual 80 de milioane de dolari.
- Fishpointer s-a lansat inițial sub numele de hartapescar.ro și a fost dedicată exclusiv pescarilor din România. Au fost introduse 2.200 de locuri din România și a avut peste 8.000 de membri înregistrați. Evaluarea la care au primit investiția este de 180.000 de euro.
Cu investiția obținută, Fishpointer va avea noi funcționalități, se va duce către străinătate și va avea o variantă Web, Android și iOS. Lansarea oficială va avea loc în martie 2017, iar platforma va fi gratuită în App Store și Google Play.