Lectură de 2 min

Ghid SEO (IV) - Ce este optimizarea Off Page?

Abonează-te pe  
Optimizarea SEO Off Page este procesul prin care atragi link-uri către site-ul tău web de pe alte site-uri cu autoritate în domeniul tău de activitate și prin care îmbunătățești poziția site-ului tău în motoarele de căutare. Astfel procesul de SEO Off Page se referă la dezvoltarea de conținut, relații, link-uri.
Ghid SEO (IV) - Ce este optimizarea Off Page?

Află opiniile specialiștilor din comunitatea start-up.ro

Textele publicate în categoria Subiectiv sunt responsabilitatea autorilor, fiind opinii asumate de aceștia. Dacă vrei să afli mai multe opinii ale specialiștilor, urmărește categoria Subiectiv.

Urmărește specialiștii!

Știm că înainte ca oamenii să ia o decizie ei caută informații despre produsul/serviciul tău în online și sunt influențați de reviews, comentarii, dovezi sociale. Astfel prin procesul de optimizare Off Page tu dezvolți autoritatea site-ului tău în online.

Multă lume însă confundă Optimizarea Off Page cu linkbuilding. Dar optimizarea Off Page include, pe lângă linkbuilding, și mențiuni sociale, menționări de brand și multe altele. Deci, pe lângă linkbuilding, tu trebuie să te gândești și la dezvoltarea brandului afacerii/site-ului tău în online și să dezvolți relații de calitate cu potențialii vizitatori ai site-ului tău.

Iată câteva tehnici de optimizare Off Page prin care poți crește brandul site-ului tău și prin care poți îmbunătăți poziția site-ului tău în rezultatele de căutare.

Social Bookmarks

Dezvoltă conturi pe rețele sociale precum Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest și alte platforme sociale potrivite pentru afacerea ta. Apoi dezvoltă o prezență constantă pe aceste rețele. Postează articole relevante pentru piața ta țintă.

Ghid SEO (III) - Cum să faci optimizare On Page

Dezvoltă un blog

Un blog este un suport pentru site-ul tău prin care dezvolți articole despre industria ta, produsele/serviciile tale cu scopul de a veni în ajutorul pieței tale țintă.

Dacă dezvolți articole relevante pentru piața ta țintă și clienții potențiali atunci ei vor aprecia acest lucru pentru că nu doar vrei să vinzi, ci să le vii în ajutor. Pe lângă aceasta ajută ca site-ul tău să fie bine indexat în motoarele de căutare.

Photo sharing

Dacă ai multe poze cu produsele tale atunci profită de aceste poze și distribuie-le pe Pinterest, Instagram, Twitter și pe alte rețele sociale unde sunt activi clienții potențiali. Nu uita să adaugi link către site-ul tău în cadrul acestor postări.

Ghid SEO (II) - Cum să dezvolți o strategie de optimizare

Video sharing

Precum procesul de photosharing, poți dezvolta video-uri despre afacerea ta, produsele tale, serviciile tale și să le distribui pe Youtube, Vimeo, Dailymotion. Adaugă o descriere detaliată și link către site-ul tău.

Article sharing

Dacă dezvolți în mod constant articole pentru blog este bine să share-uiesti aceste articole pe agregatoare de articole precum Scribd, Issuu, Calameo. Astfel vei crește șansele ca oamenii să descopere articolele tale plus că dezvolți link-uri de calitate.

Indexare în directoare de calitate

Poate ai citit în online că indexarea site-ului tău în motoarele de căutare nu mai este benefică pentru SEO. Acest lucru este parțial adevărat. Unele directoare web nu sunt bine văzute de motoarele de căutare pentru că nu oferă valoare. Însă dacă vei căuta directoare web de calitate care oferă valoare pentru web și pentru oameni este bine să îți indexezi site-ul în directoare web care sunt bine văzute de motoarele de căutare.

Indexarea în motoarele de căutare.

Motoarele de căutare vor găsi site-ul tău în cele din urmă, dar nu este mai potrivit să anunți motoarele de căutare să indexeze mai rapid site-ul tău? Astfel pentru a indexa site-ul tău în motoarele de căutare precum Google recomand să accesezi Search Console și să ceri Google-ului să acceseze/indexeze site-ul tău.

Abonează-te pe  

Citeste mai departe:
mai multe despre:

Pe aceeasi tema: