Caserola.ro e un business care livrează mâncare de la restaurante de top din București. Se diferențiază de celelalte afaceri de livrare, tocmai prin faptul că se bazează pe preparate foarte bune și care au costuri mai mari.

Astfel, caserola.ro a primit o rundă de finanțare de tip seed din partea unui grup de investitori de tip angel. Runda a fost condusă de Evozon Systems – o companie de software și consultanță în IT cu birouri în Cluj și Londra -, iar injecția de capital de 250.000 de euro va fi folosită de companie pentru consolidarea poziției de lider pe segmentul premium.

Începuturile Caserola.ro

“Caserola s-a lansat acum cinci ani. S-a lansat simțind nevoia pe piață, pentru că nu eram mulțumită de serviciile care erau și de varietatea de restaurante. M-am gândit că e nevoie de un serviciu premium axat pe restaurante de top.”, spune Bianca Rusu.

“Am avut să avem o creștere de 100% de la an la an. Pentru 2018 estimăm să ajungem la vânzări de 1,5 milioane de euro.”, explică Bianca Rusu.

În momentul de față Caserola.ro are în jur de 35-40 de restaurante, iar în primul an a avut doar cinci asemenea restaurante.

De ce a fost nevoie de investiție

“Pentru a menține o creștere de 100% de la an la an nu mai puteam să ne bazăm pe fondurile proprii. De 3 ani de zile lucrăm în partea de IT cu echipa de la Evozon. Ei de la început au investit mult timp și sfaturi, astfel că atunci când le-am zis de această nevoie au zis da, am căutat și alți investitori și am ajuns la suma aceasta.”, spune Bianca.

“Îi vom împărți în trei arii: vom crește echipa de livratori ca să facem față la comenzi, ne vom automatiza niște procese de bază, de exemplu procesul de trimitere al comenzii către restaurant, dar și investiții în publicitate, pentru a ne menține creșterea.”, explică managerul general al Caserola.ro.

Cifrele Caserola.ro

“Avem aproximativ 200 de clienți pe zi. 40% comandă la amiază și 40% seara. Avem aproximativ 20 de livratori în momentul de față. Comanda noastră medie e la 130 de lei. Restaurantele sunt de top, așa că și preparatele sunt mai scumpe, datorită calității.”

“Am investit în caserole biodegradabile, care nu alterează mâncarea. Arată și foarte bine, mâncarea arată bine în ele. Livrăm în genți termoizolatoare care să mențină temperatura. Nu ai 100% același nivel al preparatului, dar se apropie de ceea ce găsești în restaurant. Livrăm în tot Bucureștiul. Am tot cochetat cu ideea de a ne extinde în afara orașului, dar am ajuns la ideea că pe segmentul premium pe care mergem noi piața e 70-80% aici în București. Vrem să ne consolidăm aici.”, spune Bianca Rusu.

Obiectivele afacerii

“În business-ul acesta e foarte complicată partea de operațiuni. Să ai grijă de echipa de livratori și operatori, astfel încât să se lege totul cu timpii de gătire ai restaurantelor, cu traficul din București. Pot apărea o grămadă de lucruri pe care nu le aveai în considerare, care nu se întâmplă în fiecare zi, dar trebuie să fii gata pentru rezolvarea lor.”, spune Bianca Rusu.

Focusul Caserola.ro e să ajungă la 50-60 de restaurante până la finalul anului. Singurul lucru pe care nu ar dori să-l livreze e înghețată, pentru că e foarte complicată.

De asemenea, Caserola.ro are și un serviciu B2B, contracte direct cu firmele care vor să ofere angajaților, gratuit, masa de prânz la birou.