Liderii cumpărăturilor online sunt femeile cu vârste cuprinse între 25 și 45 de ani, segmentul de vârsta 30-45 fiind cel care cheltuie cel mai mult.
Cumpărături de Paște – coșul mediu
Studiul mai arată că valoarea medie a unei sesiuni de cumpărături online în perioada sărbătorilor de Paște a fost în valoare de 300 de lei, iar timpul mediu petrecut pe platformele de e-Commerce a fost de 4 minute.
Cea mai mare creștere a fost sesizată în ceea ce privește comenzile plasate de pe telefonul mobil, mai precis 85% din totalul acestora. Creșterea se află în linie cu trendul global de expansiune a industriei de e-Commerce și cu gradul tot mai ridicat de accesibilitate la noile tehnologii al populației.
“Pentru a trece cu bine de această perioadă, magazinele online ar trebui, în primul rând, să se asigure că platforma este perfect funcțională. Alegerea canalelor de marketing potrivite, precum și setarea campaniilor promoționale inteligent targetate ar trebui să aducă creșteri consistente în vânzările acestora”, precizează Adelina Oprea, fondatoare Champaigns.