După ce au primit o jumătate de miliard de dolari de la cei de la Booking, Didi a semnat un parteneriat cu SoftBank pentru a intra pe piața de taxi-hailing din Japonia. Potrivit Associated Press, cele două entități vor lucra împreună la implementarea unui serviciu bazat pe o platformă care va folosi inteligența artificială și analiza datelor, și care va putea fi accesat, în mod gratuit, de toate companiile de taxi din Japonia.
Serviciul va fi lansat până la finalul anului în curs. Pentru început, acesta va fi testat în Osaka, urmând ca programul pilot să fie extins în Kyoto, Fukuoka, Okinawa și Tokyo.
Cei de la Didi Chuxing spun că serviciile lor sunt folosite de 550 de milioane de utilizatori, iar pe platformă sunt înscriși 30 de milioane de șoferi.
Și oficialii Uber anunțau în urmă cu doar câteva luni că vor intra pe piața japoneză, însă porgramul pilot ar putea începe abia de anul viitor. Deși este o piață pe care și-o doresc să o cucerească, mai ales că au fost ”dați afară” din China de către cei de la Didi, au avut probleme cu legislația Japoniei, așa că au pierdut, din nou, teren în fața principalului lor competitor.