Retailerul deține în prezent o rețea de 124 de magazine, dintre care cinci nou deschise în primul semestru și șase reamenajate sau relocate, iar până la finalul anului rețeaua de magazine va depăși 132 de puncte de lucru. În această perioadă, Flanco s-a concentrat pe extinderea prezenței la nivel național, cu accent pe orașele medii și mici și pe consolidarea prezenței în orașele cu cerere ridicată (București, Iași, Suceava).
Un concept inedit de magazin, inaugurat de retailer în luna aprilie, este outletul Flanco Mihai Bravu din București, primul outlet de produse electro-IT din România. După un amplu proces de transformare, traficul magazinului a crescut cu 47%, iar clienții urmăresc constant ofertele, pentru a cumpăra produsele dorite odată ce acestea intră în categoria desigilate sau în lichidare de stoc.
Vânzările online își continuă tendința ascendentă, însă creșterile cu adevărat spectaculoase sunt vizibile la comenzile și tranzacțiile de pe mobil, care le-au depășit pentru prima oară pe cele realizate de pe desktop. A crescut, de asemenea, ponderea cumpărăturilor prin intermediul diverselor soluții de finanțare oferite de Flanco clienților săi, acestea fiind puternic susținute de posibilitatea accesării unui credit direct din magazinul online flanco.ro.
La un an de la implementarea unei aplicații dedicate monitorizării comenzilor, 83 din 100 de clienți primesc produsele chiar în ziua următoare plasării comenzii, iar pentru 93% din comenzi se reușește livrarea în cel mult două zile lucrătoare.