Gründerallianz Ruhr deschide competiția Data Hub pentru startup-uri din toată lumea. Acestea se pot înscrie la una dintre categoriile din concurs, urmând ca startup-urile câștigătoare să meargă acasă cu 25.000 de euro, fără a lăsa investitorilor o parte din companie. Pe lângă investiția financiară, câștigătorii vor primi suport, o rețea solidă și cunoștințe împărtășite în cadrul programului Data Hub.
Înscrierile se fac până pe 31 octombrie.
Data Hub își propune să încurajeze inovarea bazată pe date aducând împreună startup-uri de deep tech și corporații progresive într-un program de colaborare pe o perioadă de 3 luni, timp în care startup-urile au oportunitatea de a-și testa ideea de business sau tehnologia în cazuri specifice de utilizare și posibilitatea de a-și dezvolta produsele.
Temele din competiție la care se pot înscrie startup-urile sunt următoarele:
- Refurbished and maintenance cycle optimization
- Natural gas price prediction
- Spatial pattern recognition
- Tenant happiness
- Smart data corrector
- Invoice plausibility check
- Opportunity scoring