Franciza cafenelei cu numarul 100 a fost semnată și urmează a fi implementată. La finalul anului 2017 5 To Go și-a asumat o creștere de locații, până la cafeneaua cu numarul 100, franciză ce a fost semnată chiar în această lună.
Totodată, în anul 2018, s-a produs o consolidare a echipei, pentru a prevedea dezvoltarea rapidă a grupului și forța de muncă și implicarea necesare, ce cresc atât ca volum cât și ca complexitate de la un trimestru la altul. În momentul de față, 5 To Go Team este o structură de sine stătătoare în cadrul business-ului și este o echipă pregătită pentru pașii ce vor urma : 100 de locații noi în următorii 2 ani, extinderea pe plan internațional, noi concepte de locații, dezvoltarea gamei de produse și creșterea mediei de bon.
Tot în 2018, 5 To Go a dezvolat precum a anunțat anul trecut locații - concept precum : 5 To Go Coffee Spot, 5 To Go Drive Thru, 5 To Go Mobile, 5 To Go Concept Store, iar pentru anul 2019, 5 To Go și-a propus să implementeze și un nou concept dedicat zonei de RETAIL.
Planul de dezvoltare al companiei, include și locații mai spațioase, cu zonă de seating, dorință tot mai prezentă în rândul sugestiilor venite de la clienți. “Avem în continuare un permanent dialog cu clienții noștrii și observăm ca ușor ușor 5 To Go se transformă într-un love-mark, peste 65% dintre clienții noștrii sunt clienși fideli și exclusivi iar dintre ei, un număr mare își dorește să petreacă mai mult timp în cafenele, să lucreze, să aibă întâlniri de business sau cu prietenii, iar în acest scop, ne propunem să dezvoltăm conceptul către această zonă”, spune Radu Savopol, co-fondator 5 To Go.