Chiar unii dintre antreprenorii cu care am stat noi de vorbă ne-au recunoscut greșelile pe care le-au făcut legate de pitcing - credeau că public speaking este pistol cu apă și există impresia greșită că citești de trei ori textul și e suficient.
În același timp, sunt cel puțin 100 de întrebări pentru care trebuie să ai un răspuns ca să nu rămâi blocat în fața investitorilor și trebuie să știi cum să eviți capcanele frecvente pe care le întâlnești în căutarea finanțării pentru startup.
Finanțarea unui produs nou este întotdeauna un risc pentru investitori, iar sarcina ta este să-i convingi de faptul că reprezintă o investiție avantajoasă. Asta înseamnă că, pe lângă beneficiile pe care le-ar putea avea, trebuie să fii clar și cu privire la ceea ce au ei de pierdut în cazul în care lucrurile merg prost, dar și care este probabilitatea ca asta să se întâmple.
Uneori poți avea o idee inovatoare și chiar un plan de business bine pus la punct, dar tot să vezi că investitorii nu sunt interesați. Buffalo 7 a făcut o prezentare grafică, preluată de publicația Entrepreneur, în care îți recomandă ce ar trebui să știi pentru următorul pitch în fața investitorilor. Printre cele 10 lucruri esențiale se numără viziunea care explică ideea de business, problema identificată și oportunitatea de afaceri.