Magazinul este situat în AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, și expune la vânzare peste 300 de ceasuri și aproximativ 100 de curele.
WatchShop.ro intră astfel într-o nouă zonă de retail, ce vizează deschiderea de magazine proprii, în galeriile marilor centre comerciale din București şi principalele orașe din țară. În continuare, retailerul de ceasuri își va extinde prezența în magazinele fizice ale partenerilor, prin distribuția de ceasuri pentru care este importator exclusiv în România: Ingersoll, Accurist, Sekonda și William S.
Odată cu inaugurarea noului magazin, clienții au acces mai ușor la produsele și serviciile WatchShop.ro, noua locație fiind și un punct de ridicare a comenzilor plasate online, dar și un loc în care pot fi lăsate ceasurile defecte pentru a fi reparate în ceasornicăria proprie. Toți clienții magazinului vor avea acces la serviciile unice oferite de WatchShop.ro pe piața din România, precum retur în 365 de zile, garanție pe viață la ceasurile Ingersoll și programul Noul Ceas.
Decizia privind deschiderea primului magazin offline WatchShop.ro a venit ca urmare a creșterii vânzărilor de ceasuri la nivelul întregii piețe, susținută de comportamentul de consum al românilor, care își doresc ceasuri originale, de calitate și la prețuri accesibile.
„Deschidem primul magazin offline WatchShop.ro în cel mai mare centru comercial din țară, AFI Cotroceni, datorită poziției bune de care se bucură, a traficului mare și prin prisma proximității față de sediul nostru din bulevardul Banu Manta nr. 60, unde funcționează și showroom-ul de prezentare, aspect care ne oferă un avantaj din punct de vedere logistic. În noul magazin vom comercializa ceasuri pe care clienții nu le găsesc în alte magazine fizice de ceasuri și vom pune accent pe brandurile pentru care suntem importatori unici în România. Mizăm, însă, și pe mărci consacrate ca Tissot, Vostok-Europe și Suunto, și vom expune o serie de exclusivități pentru România – la momentul lansării magazinului din AFI Cotroceni, WatchShop.ro prezintă în exclusivitate gama premium a ceasurilor Garmin”, spune Dragoș Diaconu, CEO WatchSop.ro.
Investiția în primul magazin offline WatchShop.ro, în valoare de 35.000 de euro, face parte din strategia de extindere a companiei și are loc la două luni de la relansarea imaginii de brand și după investiții în simplificarea navigării în site și a procesului de achiziție.
Pentru anul în curs, WatchShop.ro ia în calcul și extinderea prezenței în magazinele fizice ale partenerilor, în care distribuie ceasurile pentru care este importator unic în România.
În prezent, WatchShop.ro este prezent în 15 magazine în care vinde produsele importate exclusiv în România. Magazinele sunt atât în București, cât și în câteva orașe mari (Cluj, Timișoara, Brașov, Galați), iar până la finalul anului WatchShop.ro estimează colaborări cu alte 10 magazine, pentru o acoperire reprezentativă la nivel național.
Creștere de 25% la jumătatea anului
WatchShop.ro a înregistrat în prima jumătate a anului un avans al vânzărilor de 25%, față de perioada similară a anului trecut. Cel mai bine vândut produs în această perioadă a fost modelul Garmin Instinct, iar cel mai căutat brand a fost Casio, alături de branduri puternice, precum Tissot, Seiko, Orient, Citizen și Garmin.
În primele șase luni ale anului, valoarea medie a unei achiziții de pe WatchShop.ro a fost de 450 de lei. Odată cu deschiderea noului magazin offline, va crește și valoarea medie a comenzilor totale. Date fiind profilul cumpărătorilor și brandurile expuse în magazinul din AFI Cotroceni, WatchShop.ro estimează că valoarea medie a unei achiziții din magazinul offline va fi cu 20-30% peste valoarea unei comenzi plasate direct în site.