Anul 2019 a fost închis cu o cifra de afaceri de 14,19 milioane de lei, la nivelul celor 5 restaurante, dintre care patru în București și unul în Brașov. Cele mai mari încasări, peste 5,7 milioane de lei, au fost generate de restaurantul din Brașov, care a fost deschis acum cinci ani, potrivit wall-street.ro.
Dodo Pizza vrea să ajungă la vânzări de 20 de milioane de lei, fără eventualele puncte de franciză. În 2019 Dodo Pizza avea 147 de angajați, dar cifra crește cu 30-40% în 2020, o parte din personal fiind din Nepal.
Franciză Dodo Pizza în reședințele de județ
Citește mai mult despre alte francize aici:
- 5 trenduri pe piața cafenelelor pe care le vom vedea în 2020
- Cât costă să deschizi o școală de programare în franciză.
- Franciza LaDoiPași - cum deschizi un butic de cartier
Pentru a deschide un spațiu nou, Dodo Pizza are nevoie de 12-15 angajați și crește în funcție de încasări. De asemenea, în 2020 Dodo va continua să livreze independent, având un concept unde garantează livrarea în 45 de minute. Conceptul Dodo Pizza a fost adus de către fondatorul Sergiu Bolocan din Rusia, acolo unde a lucrat pentru Feodor Ovchinikov, cel care a lansat brandul Dodo Pizza.
„Lansăm francizarea, am început să colaborăm cu francize.ro în vederea găsirii de francizați potriviti în reședințele de județ”, a spus Sergiu Bolocan pentru wall-street.ro.