Donația este realizată prin Asociația Oncologică Română „Ion Chiricuță” și vine în sprijinul cadrelor medicale din prima linie și al pacienților afectați de acest virus. Suma este destinată achiziției unui stoc de peste 5.000 de măști FFP2 și a 3.000 de kituri de testare pentru diagnosticarea virusului COVID-19.
„Sănătatea noastră este pe primul loc, iar instituțiile medicale și medicii au nevoie de susținere continuă în acest context. De fiecare dată când este nevoie, răspundem afirmativ necesităților din sistemul sanitar și acum am decis să ne concentrăm eforturile, pentru început, către Spitalul Oncologic din orașul Cluj-Napoca, comunitate din care facem parte de peste 20 de ani. De asemenea, ne bucură să vedem că atât sistemul de stat, cât și cel privat, se implică și sprijină inițiative esențiale și relevante în aceste vremuri. ”, a declarat Mihai Constandis, Country Manager, Cognizant Softvision Romania.
Cognizant Softvision și Cognizant Digital Engineering formează o echipă de peste 11.000 de profesioniști și o rețea de 30 de studiouri prezente în 9 țări, pe 5 continente.
Compania este prezentă pe piața din România din 1998, iar în prezent, echipa din România cuprinde mai mult de 1.800 de profesioniști din domeniul IT cu experiență, precum și profesioniști tineri, care lucrează în studiourile din București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara și Baia Mare.