Un punct forte al acestui serviciu online este ca angajații nu au nevoie de un cont dedicat sau o aplicație instalată, chestionarul fiind accesibil prin intermediul link-ului primit pe email și este adaptabil oricărui dispozitiv (telefon, tabletă sau desktop). În mod implicit răspunsurile angajaților sunt anonime.
„Într-o perioadă în care întâlnirile fizice dintre angajați și manageri sunt tot mai rare, companiile au nevoie de metode noi pentru a măsura implicarea și starea de spirit a echipei”, spune Ciprian Drăgoi, fondator pulsulechipei.ro
Întâlnirea față în față cu managerul, cea mai comună metodă de culegere a feedback-ului are dezavantajul de a consuma foarte multe ore unei companii (o întâlnire săptămânală de 15 minute cu fiecare angajat al unei companii cu 20 de membrii înseamnă un consum de peste 500 ore/an). Serviciul Pulsul Echipei poate economisi până la 90% din acest timp și vine și cu următoarele beneficii:
- Feedback în timp real
- Crește implicarea angajaților
- Dezvoltă o cultură de companie pozitivă
- Încurajează retrospecția și introspecția
- Măsurarea evoluției în timp
- Încurajează comunicarea
„Ne dorim cu ajutorul Pulsul Echipei să dăm șansa companiilor antreprenoriale locale să implementeze o mică parte din bunele practici ale multinaționalelor la un cost rezonabil”, a mai declarat Ciprian Drăgoi, fondator Pulsul Echipei .
Pulsul Echipei a fost dezvoltat de către eComJobs.ro (site de recrutare dedicat magazinelor online) în urma unei investiții de 15.000 euro. Din analizele proprii în România ar exista ~49.000 de companii cu peste 20 angajați din industria serviciilor care ar putea deveni clienți. Pulsul Echipei și-a propus ca în primul an de activitate să convingă 500 de companii să măsoare Pulsul Echipei.