Investiția minimă în franciză începe de la 5.000 euro și poate ajunge la 50.000 euro și include furnizarea echipamentelor și a tehnologiei necesare, mobilier, stocul inițial de echipamente de protecție, campania de marketing de lansare și capital circulant pentru primele trei luni operaționale. Astfel, francizații care dețin un birou și o parte din echipamente nu mai trebuie să investească suplimentar.

“Vrem să ajungem cea mai mare companie de topografie și scanare 3D din România, iar franciza este o extensie naturală a propriului business. Tentația în industrie este ca fiecare topograf sau geodez să lucreze pe cont propriu, prin PFA sau SRL, cu puțini angajați și să facă lucrări de cadastru și alte lucrări conexe folosind aceleași resurse. Vrem să oferim acestora acces la know-how și resurse de ultimă generație, cum ar fi scanarea 3D sau tehnologia Lidar”, a declarat Eugen Ursu, CEO și co-fondator al Graphein.

Prima franciză Graphein

O altă motivație a fondatorilor Graphein pentru care vor să crească franciza Graphein este să ajute la dezvoltarea antreprenoriatului în România. “Construcțiile nu au fost afectate de pandemie și, spre deosebire de alte domenii, aici chiar au fost creșteri semnificative în 2020. Cine dorește să înceapă un business în domeniu poate beneficia de o afacere la cheie fără să aibă o specializare în topografie sau construcții”, adaugă antreprenorul Eugen Ursu.

Primii francizati din rețeaua Graphein sunt antreprenorii Adrian Marin și Ionuț Borta, care au decis să înceapă o franciză după o investiție inițială de 5.300 de euro. Cei doi antreprenori au o experiență profesională de 10 ani în vânzări și în sistemul bancar.

Compania Graphein este în discuții și cu alți posibili francizati și își propune să ajungă în mod special în județele Iași, Cluj, Timiș, Arad, Constanța, Galați și Brașov.

Profilul ideal al beneficiarului francizei Graphein este profesionistul din domeniu (geodez sau topograf) care vrea să aibă acces la un portofoliu mai mare de proiecte din România și Europa sau profesionistul din domeniu care vrea să se întoarcă în România și să facă lucrurile ca în Vestul Europei. De asemenea, Graphein își propune să lucreze cu oameni de vânzări din domeniul construcțiilor și nu numai care vor să facă bani după o rețetă de succes sau cu specialiștii care au businessuri în construcții și vor să-și diversifice activitatea.

Principalele beneficii pe care francizatul le primește sunt know–how-ul (training inițial și suport pe parcursul desfășurării activității), accesul la un brand recunoscut în industrie și la proiecte mari de construcții.

Compania Graphein a înregistrat în primul semestru din 2020 o creştere organică de 70% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut şi estimează un avans similar la nivelul întregului an până la 850-900.000 euro.

Graphein, companie antreprenorială fondată de Eugen Ursu şi Andrei Sueran, este în proces de extindere a afacerii la nivelul întregii ţări, astfel încât să aibă un răspuns rapid la toate solicitările clienţilor, atât pentru proiectele ce au durată o zi, cât şi pentru proiectele şi parteneriatele care durează mai mulţi ani.