Odată încheiată polița de asigurare, angajații au acces la platforma online 4mind și pot accesa serviciile în ritmul propriu, în funcție de nevoi, fie că preferă să discute cu un psihoterapeut sau coach în cadrul celor 4 sesiuni individuale incluse în pachet, se simt mai confortabil să apeleze la un asistent virtual, vor să citească sfaturi utile sau să practice exerciții pentru menținerea stării de bine.
”2020 este de departe cel mai stresant an pentru forța de muncă de pretutindeni, anul în care presiunile generate de pandemia globală s-au suprapus peste factorii de stres de zi cu zi de la locul de muncă. Sunt din ce în ce mai mulți lideri de companii care se întreabă ce să facă în plus pentru a-i ajuta pe angajați să rămână sănătoși atât din punct de vedere fizic cât și emoțional. Prin includerea serviciilor 4mind în asigurările Groupama, companiile au la dispoziție o modalitate unică și facilă, la un preț convenabil, de a asigura tuturor angajaților acces la conținut relevant și consiliere într-o arie largă de probleme și provocări emoționale, cu ajutorul rețelei 4mind cu peste 50 de specialiști în psihoterapie și coaching”, a declarat Andreea Belenes, cofondatoare 4mind Benefits.
Startup-ul 4mind.ro este prima platformă românească cu beneficii de sănătate emoțională pentru angajați care oferă servicii variate de psihoterapie și coaching sub forma unui abonament. 4mind este prezent pe piață din aprilie 2020, când a lansat inițiativa pro bono de solidaritate în perioada crizei COVID-19 și a reușit să pună la dispoziția a 40.000 de angajați servicii de psihoterapie și coaching gratuite. Serviciile 4mind sunt disponibile ca abonamente corporate, oferite de companii angajaților și ca abonamente individuale, pentru persoane fizice.
Cele trei partenere, Andreea Belenes, Eliza Stoica și Adina Pintea, cu experiență atât în antreprenoriat cât și în corporație, au identificat cu puțin timp înainte de a începe criza COVID-19 o oportunitate în zona de beneficii extra salariale, centrată pe sănătatea mintală la locul de muncă și au pus la punct un plan de a aborda această piață folosindu-se de experiența lor acumulată în cercetare de piață, design thinking, inovație, IT, marketing și vânzări.
Pandemia le-a determinat să amâne implementarea ideii de business și să transforme planul pe care îl aveau, păstrând însă rolul de conector între angajații companiilor partenere și specialiștii în psihoterapie și coaching.
Despre 4mind poți afla mai multe în articolul publicat de start-up.ro în luna aprilie.