Potrivit Reuters, UiPath ar căuta să strângă circa 1 miliard de dolari prin Oferta Publică Inițială, însă compania nu a dezvăluit numărul de acțiuni pe care plănuiește să le vândă și nici prețul estimativ al acțiunilor. Asta indică faptul că suma pe care vizează UiPath ar putea fi diferită față de cea declarată acum.
În cererea făcută către organele de reglementare, compania a dezvăluit faptul că veniturile au crescut cu 81% în ultimul an, ajungând la 607.6 milioane de dolari. Pierderile au scăzut abrupt, de la 519,9 milioane de dolari la numai 92,4 milioane de dolari în ultimul an.
UiPath a luat în calcul și listarea directă, dar în cele din urmă a optat pentru o abordare mai tradițională, alăturându-se sutelor de companii care vor să se listeze printr-un IPO pe bursa americană.
Pe 1 februarie, compania anunța că a obținut 750 de milioane de dolari în cadrul unei runde de Serie F, condusă de investitorii existenți, Alkeon Capital și Coatue. Pe lângă aceștia se află Altimeter Capital, Dragoneer, IVP, Sequoia, Tiger Global.
După ce a anunțat lansarea platformei sale de hiperautomatizare end-to-end în mai 2020, UiPath are ca obiectiv să accelereze și să democratizeze adopția automatizării, pentru a-și ajuta clienții să ofere o experiență mai bună clienților lor, astfel încât angajații din întreaga lume să poată utiliza și să beneficieze de sprijinul valoros oferit de roboții software.
În urmă cu câteva zile, UiPath anunța că a achiziționat Cloud Elements, o platformă care activă pe segmentul de integrare de API-uri (Application Programming Interface).
UiPath este lider în domeniul RPA, Robotic Processing Automation și ajută firme uriașe să se automatizeze, având printre clienți nume precum Facebook, Google sau Uber. Piața de automatizare ar putea ajunge la 4 miliarde de dolari în 3 ani, iar serviciile RPA s-ar putea ridica la o valoare de 12 miliarde de dolari.