“Deși nu există o rețetă a succesului, sunt câteva trăsături pe care le consider esențiale atunci când vorbim de antreprenoriat: viziune, dedicare şi perseverenţă. Fondatorii proiectului Epic Visits împărtășesc această viziune și mă bucur să contribui la planurile globale de dezvoltare ale companiei.”, a declarat Dragoș Anastasiu, Președintele Grupului Eurolines România.
Startup-ul de călătorii self-service Epicvisits.com, dezvoltat de antreprenorii Raluca Jianu, Mihai Bârsan, Bogdan Jianu și Emanuel Pasat, a început recent o campanie de crowdfunding pe SeedBlink, în cadrul unei runde totale de investiții în valoare de 150.000 de euro. Pe lângă Dragoș Anastasiu, din grupul de angel investors care s-au alăturat proiectului mai fac parte Adrian Țuluca (Propaganda Creative Marketing), Felix Tătaru (GMP Group) și Bogdan Tudor (StarTech Team).
Despre investiția pe SeedBlink am scris pe start-up.ro aici.
Un hibrid între o agenție turistică și o platformă de rezervări, Epic Visits listează top 10% proprietăți cu un factor epic (design, poveste, priveliște, locație, experiență), oferind posibilitatea personalizării unei excursii prin intermediul unui configurator special Mix and Match.
Epic Visits este o companie dezvoltată de trei antreprenori români, Raluca Jianu și Bogdan Jianu, cofondatori Ferestroika și Mihai Bârsan, leader de business și antreprenor cu o vastă experiență executivă internațională.
Startup-ul a participat în 2019 în programul de pre-accelerare Step FWD, organizat de Codette și TechHub Bucharest, în parteneriat cu Google for Startups și susținut de Ambasada Statelor Unite în România.
Piața globală de cazări epice este evaluată la 53 miliarde euro, reprezentând 10% din piața totală de cazări la nivel global, la rândul ei fiind estimată la 529.5 miliarde euro, conform Allied Market Research. Piața globală de cazări este preconizată să ajungă la €753 miliarde până în 2026, cu o rată de creștere anuală compusă de 4.50%.
75% dintre clienții cheie în turism până în 2026 vor fi milenialli și cei din Generația Z, principalii consumatori de experiențe. 82% dintre turiști duc lipsă de inspirație (nu au o destinație/cazare în minte) când încep să se gândească la o excursie.