Abonamentele Smart Choice se adresează adulților, copiilor și adolescenților și oferă acces la soluții stomatologice personalizate, tehnologii inovatoare și expertiză medicală, contribuind la depistarea din timp a afecțiunilor dentare și la menținerea sănătății orale prin planurile de tratament integrate. În funcție de abonamentul achiziționat, pacienții obțin reduceri și în cadrul clinicilor din rețeaua MedLife.
Abonații pot accesa o varietate de servicii stomatologice în toate ramurile medicinei dentare: Implantologie dentară, Chirurgie, Estetică avansată, Protetică dentară, Ortodonție, Endodonție microscop, Parodontologie, Stomatologie laser, Stomatologie pediatrică, Radiologie și Imagistică.
Noile soluții Smart Choice Individual și Smart Choice Corporate includ o varietate de consultații de specialitate, planuri de prevenție, reduceri pentru profilaxie și imagistică dentară, dar și intervenții în cazuri de urgență. Abonamentele individuale sunt concepute progresiv pentru a răspunde nevoilor de prevenție, a degreva pacientul de presiunea financiară a planurilor de tratamente complexe, precum și pentru a încuraja apelarea la serviciile de mentenanță necesare păstrării rezultatelor pe termen lung. Abonamentele corporate sunt personalizate în funcție de nevoile companiilor, fiind disponibile atât pentru angajați, cât și pentru familiile acestora.
„Prin abonamentele nou lansate, asigurăm accesul la ultimele inovații în domeniul medicinei dentare pentru orice pacient, fie că vorbim de un simplu control de prevenție sau de tratamente complexe care necesită cea mai înaltă expertiză. În contextul în care aproximativ două treimi dintre companii facilitează angajaților accesul la servicii medicale private, iar aproape 40% dintre salariați le consideră utile, potrivit unui studiu de piață realizat de compania EY în 2023, abonamentele stomatologice reprezintă un beneficiu foarte apreciat atât de angajați și familiile lor, dar și de angajatori”, declară Cristian Taban, Director Executiv al DENT ESTET.
“Experiența de aproape trei decenii pe piața de servicii medicale private din România ne confirmă faptul că abonamentul medical este, de departe, unul dintre cele mai eficiente instrumente de prevenție și o bună investiție în sănătate. Doar la nivelul anului trecut am înregistrat cca 3,7 milioane de accesări ale serviciilor medicale pe bază de abonament, ceea ce în termeni simpli se traduce, nu doar printr-o degrevare a spitalelor publice, dar mai ales prin sute de mii sau chiar milioane de vieți salvate. Mai mult, în timp abonamentul s-a dovedit a fi și o modalitate eficientă de economisire, ceea ce îi conferă și mai multe avantaje pacientului. Toate acestea ne-au întărit convingerile că un astfel de produs ar putea fi extrem de util și în piața de servicii dentare și avem convingerea că, împreună cu partenerii noștri de la DENT ESTET, vom aduce și mai multă valoare adăugată atât segmentului de business (companii mari, IMM-uri sau start-ups), cât și la nivel individual, noile produse fiind disponibile atât pentru persoane juridice cât și pentru cele fizice”, menționează Mirela Dogaru, Director Comercial MedLife Group.