Abonează-te pe YouTube
Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.
Lectură de 2 min
Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.
În august a ajuns pe PC Marvel's Spider-Man Remastered, iar acum în noiembrie este rândul fratelui mai mic să se desprindă de console pentru o aventură pe PC, este vorba despre Miles Morales.
La fel ca și în cazul titlului anterior, jocului i-au fost aduse îmbunătățiri la nivel vizual și astfel avem suport pentru display-uri ultrawide, umbre la o calitate mai bună, reflexii și umbre ray traced, un framerate unlocked, DLSS 3 și DLAA.
Nu o să intru în detalii despre joc deoarece este același ca acum doi ani de pe PlayStation. La momentul respectiv, concluzia a fost simplă: Miles Morales este un joc distractiv ce merită încercat. Dacă ți-a plăcut primul Spider-Man, o să-l apreciezi și pe acesta. Dacă nu le-ai încercat atunci ți le recomand pe ambele. Rămâne valabil și acum pe PC.
Ca și Spider-Man Remastered pe PC, Miles Morales oferă o sumedenie de opțiuni grafice și cred că va rula bine pe o mulțime de calculatoare datorită tehnologiilor de upscaling.
Poți schimba calitatea texturilor, reflexiilor ray traced, nivelul de detaliu și altele, dar avem și un slider pentru modificarea perspectivei sau a field of view și astfel poți să obții o imagine foarte largă a ceea ce vezi, iar asta îți dă o senzație de viteză mult mai mare decât cu un field of view restrâns sau unul normal. Field of view la maximum mi se pare fantastic pe un monitor ultrawide de 34 de inci.
Apropo de upscaling avem aici DLSS, chiar versiunea 3.0, disponibilă doar pe noile plăci video RTX 40, avem AMD FSR 2.1, dar și două metode mai puțin cunoscute numite IGTI și XeSS.
În cazul meu, indiferent de metoda de upscaling aleasă, la nivelul quality, am câștigat cam 10-15 FPS în funcție de situație. Nu am stat să analizez fiecare pixel, însă DLSS mie îmi place mai mult. Pe sistemul meu format dintr-un procesor Ryzen 5 5600, placă video Nvidia 2080 Ti și 32 GB RAM nu am văzut să scadă sub 50 de fps cu vârfuri de 100 fps, fără upscaling și ray tracing, la setări grafice very high și rezoluție 1440p. Totuși am activat raytracing-ul pentru umbre si reflexii deoarece aduce jocul la viață și DLSS Quality.
Miles Morales arată fantastic și este o plăcere să-l joci pe un monitor ultrawide la peste 60 FPS și cu ray tracing și setări grafice ridicate. Jocul nu are frame-rate blocat, deci îl vei putea rula cât de repede poți în funcție de ce PC dispui. Eu nu am avut probleme cu stabilitatea și jocul a rulat foarte smooth. Nu am văzut bug-uri de niciun fel și nici căderi de cadre. În opinia mea este o portare cât se poate de bună.
Poți juca Miles Morales cu mouse și tastatură, însă felul în care sunt puse setările de control acum nu mi se pare cel mai eficient, la fel cum era și la titlul anterior. Problema cu tastatura este că jocul este unul cu un gameplay rapid și mi se pare mai greoi să fiu atent să apăs Control pentru a mă feri de o lovitură, apoi pe F pentru a mă lansa într-un atac sau să apăs rapid pe E pentru atacuri scurte de la distanță. Totuși, le poți schimba după cum dorești sau poți folosi un controller Dual-Sense.
Îmi place că jocul vine cu suport pentru tehnologia Nvidia Reflex și astfel combatul e și mai fluid și mai responsive și e o plăcere.
Spider-Man Miles Morales este disponibil pe Steam (50 euro) și Epic Games Store (240 de lei) începând cu 18 noiembrie și vă doresc distracție plăcută.