Revolut le va permite în curând clienților să exploreze și să investească în companii listate la bursele din Marea Britanie sau Statele Unite, precum și să folosească alte instrumente financiare precum fonduri de plasament colectiv (ETF) sau opțiuni. Compania intenționează să transforme procesul investițional și să îl facă accesibil și convenabil pentru toată lumea, înlăturând taxele prohibitive, interfețele neclare și procesele complicate de activare.
Într-o piață în care companiile de brokerage tradițional percep o taxă de până la 5 lire sterline pentru fiecare tranzacție, Revolut și-a propus să facă investițiile transparente și convenabile pentru toată lumea, o abordare similară cu cea pe care a avut-o cu produsele financiare și criptomonede.
”Să spunem lucrurilor pe nume: vom inova în domeniul investițiilor la fel cum am făcut în banking. Brokerii percep astăzi o taxă de până la 5 lire pentru fiecare tranzacție, iar interfețele pentru utilizatori sunt complicate, greu de înțeles și încete. Problemele sunt clare pentru noi și există un potențial uriaș de îmbunătățire. Vom face investițiile accesibile, intuitive și mobile, răspunzând în totalitate așteptărilor audienței noastre, care așteaptă acest lucru. Este încă un pas pe care îl facem către obiectivul nostru de a transforma Revolut în singurul loc de unde oamenii își pot gestiona întreaga lor viață financiară, de la cheltuielile de zi cu zi la criptomonede și, în curând, la investiții”, afirmă Nikolay Storonsky, co-fondator și CEO Revolut.
În ultimele 12 luni, numărul clienților Revolut din Europa a ajuns la 2 milioane de utilizatori, crescând cu peste 300% și transformând compania londoneză în compania fintech cu cea mai rapidă creștere din Europa. Clienții companiei au efectuat peste 100 de milioane de tranzacții individuale, cu un volum lunar total de 2 miliarde de dolari. Luna trecută Revolut a deschis un birou în România, unde a depășit deja 35.000 de utilizatori și își propune să depășească 100.000 până la finalul anului.
Peste 900,000 din clienții companiei locuiesc în Marea Britanie, în timp ce Franța și Polonia sunt a doua și respectiv a treia piață. Serviciile Revolut sunt momentan disponibile doar în Europa, însă compania fintech plănuiește anul acesta extinderea pe piețele din Statele Unite, Canada, Singapore, Hong Kong, Australia și Noua Zeelandă.
În România, Revolut, startup-ul fintech care a devenit recent unicorn după obținerea unei runde de investiții Serie C în valoare de 250 de milioane de dolari, a recrutat-o pe Irina Scarlat, ex-Lead Marketing Manager Uber, să conducă operațiunile locale.
Compania cu sediul în Londra are peste 2.000.000 de utilizatori în Europa și a procesat până în prezent peste 100 de milioane de tranzacții în valoare totală de mai bine de 16 miliarde de dolari.
Revolut - extindere globală
Revolut a fost înființat în iulie 2015, iar în 3 ani de existență a avut o evoluție fulminantă, primind investiții totale de peste 340 de milioane de dolari și reușind să ajungă la peste 1,7 milioane de utilizatori doar în Europa. Totul cu puține investiții în marketing, în mare parte prin word of mouth.
Citește pe larg un material cu Andrius Biceika, Adrius Biceika, Head of Country Managers în cadrul Revolut, despre operațiunile din România și planurile de dezvoltare ale Revolut.
Revolut a fost lansat de Nikolay Storonsky și Vlad Yatsenko. Storonsky, fost bancher de investiții în cadrul Credit Suisse, a renunțat la jobul său de pe Wall Street pentru a deveni antreprenor. Alături de Yatsenko, un fost programator în cadrul Deutsche Bank, Nikolay a creat Revolut.
Startup-ul fintech oferea initial carduri prepaid de debit (MasterCard) care aveau o cotație mai bună la plățile în altă valută decât ofereau băncile. Revolut oferă servicii precum debit direct, depozite de economii inteligente “Vaults”, asigurare de călătorie bazată pe geolocalizare și expunere exclusivă la criptomonede, utilizatorii Revolut se bucură de tehnologie de ultimă generație.