Compania a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 91 milioane de lei, în creștere cu 6% față de anul precedent.

În 2020, Pink Post a efectuat peste 116 milioane de trimiteri poștale, în creștere cu 7% față de 2019. Pe segmentul de trimiteri publicitare neadresate, compania a livrat anul trecut peste 177 de milioane de materiale.

„2020 a fost un an plin de provocări și incertitudine și pentru mulți a fost dificil să se mențină pe linia de plutire. Cu atât mai mult contează pentru noi că am rămas pe locul întâi în topul operatorilor privați de servicii poștale în ceea ce privește numărul de trimiteri, lucru ce ne confirmă că serviciile noastre sunt bine adaptate cerințelor pieței și vin în întâmpinarea nevoilor consumatorilor pe acest segment. Am încheiat anul cu profit și am continuat să creștem raportat la 2019, și vrem să păstrăm acest trend și pentru 2021”, a spus Cristi Petcu, CEO Pink Post.

În perioada 2010 - 2020, poștașii Pink Post au parcurs pe jos aproximativ 25 milioane km și au condus 40 milioane km pentru livrarea sutelor de milioane de plicuri care au ajuns la românii din toată țara; compania are o flotă de 200 de mașini și o echipă de peste 1600 de angajați, livrând pentru cei peste 200 de clienți. Printre aceștia se numără și cele mai mari companii din industrii precum utilități, retail, instituții financiar bancare sau companii din industria telecomunicațiilor.

Din punct de vedere al numărului de trimiteri realizate în 2020, cele mai mari volume au fost în București și Ilfov, cu 24% din totalul la nivel național, cele mai active filiale Pink Post din țară fiind:

  1. Pink Post Constanța - cu 7 mil de trimiteri adresate și 9.6 mil neadresate
  2. Pink Post Brașov - cu 6.4 mil de trimiteri adresate și 7.7 mil neadresate
  3. Pink Post Prahova - cu 7.2 mil de trimiteri adresate și 6.5 mil neadresate
  4. Pink Post Cluj - cu 4.4 mil de trimiteri adresate și 7.3 mil neadresate
  5. Pink Post Timiș - cu 2.8 mil trimiteri adresate și 6 mil neadresate