La turneu, sunt înscrise echipe de gameri formate din cinci membri, cu o rezervă opțională, iar în etapa online se vor califica opt echipe ce vor juca în perioada 17 aprilie - 5 iunie în format Round Robin. Primele patru echipe din clasament se vor califica în semifinală.

Finala LAN se va desfășura în Bucuresti (dacă situația COVID-19 o va permite) și online pe data de 19 iunie, unde vor participa cele două echipe calificate din semifinală și vor juca pe hărțile Inferno, Train, Mirage, Nuke, Overpass, Dust 2 și Vertigo. Etapele online vor fi transmise live pe canalele oficiale de YouTube și Twitch ale REL.

Astfel, Romanian eSports League își propune să încurajeze dezvoltarea industriei de gaming din România și să le ofere gamerilor un spațiu pentru a se prezenta și a atrage noi susținători. Lenovo s-a alăturat turneului în calitate de sponsor și a oferit sprijin financiar și în echipamente pentru a susține dezvoltarea turneului.

REL oferă echipelor câștigătoare premii în valoare de 20.000 de dolari, astfel: locul 1 – 11.000$, locul 2 – 5.000$, locurile 3 și 4 – 1.500$, locurile 5 și 6 – 500$.

„Ne bucurăm că pasiunea și interesul comun pentru gaming și dezvoltarea acestuia în România ne-au adus, și în acest an, alături de Romanian eSports League, în calitate de sponsori ai turneului. Le urăm mult succes echipelor participante în noul sezon”, a declarat Csaba Ferenc, 4P Consumer SEE la Lenovo.

„În acest an, am ajuns la sezonul trei al competiției Romanian eSports League, iar acest fapt se datorează și partenerilor noștri cărora le mulțumim pentru că ne-au susținut și ne-au fost alături în ultimii ani. Sperăm ca echipele participante să se bucure de acest sezon și să fie o experiență frumoasă pentru gameri și telespectatori deopotrivî. Le urăm mult succes participanților și îi așteptăm la toate competițiile pe care le organizăm”, a declarat Octav Crețu, fondator Romanian eSports League și CEO Nexus Gaming Pub.

Pentru mai multe detalii despre noul sezon de Romanian eSports League, accesați regulamentul competiției.