Pentru a susține activitatea specialiștilor din zona de HR care, în această perioadă, pot înregistra un volum copleșitor pentru eliberarea adeverințelor pentru angajații care trebuie să se deplaseze la muncă, Future WorkForce a pus la dispoziția mediului de business o soluție prin care această activitate este preluată de un robot.

Future WorkForce este un startup românesc care folosește RPA (robotic process automation) pentru eficientizarea anumitor activități repetitive și este certificat ca partener Gold al UiPath.

Automatizarea acestui proces de HR permite atât eliberarea adeverințelor, cât și actualizarea lor în numai 10 secunde, față de 2-3 minute în cazul în care operațiunea se efectuează manual. Astfel, eficientizarea timpului este de până la 94% pentru această acțiune.

Odată instalată și configurată această soluție pe computerul clientului, specialistul de HR sau managerul unei echipe numeroase trimite către robot o listă în Excel cu datele angajaților care se deplasează la muncă. Robotul, la rândul său, începe actualizarea datelor în adeverință, apoi o trimite către fiecare angajat în parte pe email sau pe WhatsApp, în format PDF.

Soluția pusă la dispoziție de Future WorkForce este utilă în special companiilor cu cel puțin 30 de angajați sau a celor cu echipe mai mici, dar în cazul cărora adeverința trebuie actualizată foarte des, precum cele pentru curieri, ale căror trasee se schimbă în fiecare zi.

Automatizarea se face de către Future WorkForce gratuit, utilizând tehnologia UiPath. Aceasta este disponibilă aici, în market place-ul UiPath.

“Perioada aceasta ne provoacă să schimbăm multe aspecte în felul în care muncim. Important este să găsim și să adoptăm soluții eficiente pentru cât mai multe dintre activitățile profesionale, iar, din fericire, tehnologia, sau, și mai specific, automatizarea, în cazul nostru, joacă un rol esențial în transformarea acestor paradigme. Avem mai multe soluții care pot fi folosite cu succes mai ales în această perioadă, dar robotul pentru eliberarea și actualizarea adeverințelor angajaților care nu pot lucra de acasă, oferit gratuit companiilor spre utilizare, este felul nostru de a contribui la eforturile pe care le fac startup-urile tech pentru a susține mediul de business din România pe perioada crizei provocate de pandemie,” a declarat Mihaela Moisa, co-fondator Future WorkForce.

De asemenea, pentru firmele care în această perioadă fac recrutări în regim de urgență pentru anumite poziții, Future WorkForce a dezvoltat o soluție care face preselecția CV-urilor candidaților cu profil de LinkedIn pe baza unor cerințe predefinite ale postului.

În portofoliul Future WorkForce sunt disponibili roboți care automatizează și alte procese din zona de resurse umane. Printre acestea se numără și o soluție care operează modificări ale contractelor de muncă din cadrul Registrului General de Evidență a Salariaților.

Printre cei peste 25 de clienți ai companiei se numără cele mai importante bănci din România, companii de asigurări, respectiv telecom.