Prin acest parteneriat, principalele beneficii aduse de startup-ul tech românesc Bunnyshell sunt implementările de autoscalare, monitorizare avansată, deployment de aplicație și provizionare.
Prin automatizările dezvoltate de Bunnyshell, clienții pot folosi DigitalOcean pentru aplicații care variază în trafic pe parcursul zilei și, în același timp, pot tine costurile sub control. Acest lucru este posibil prin autoscalarea implementată de Bunnyshell, precum și prin scalarea automată programată.
Utilizatorii pot cu ușurință sa provizioneze mașinile cu limbajele de programare dorite, bazele de date și alte servicii necesare și pot controla versiunile și configurațiile necesare.
Compania Bunnyshell a oferit, de asemenea, monitorizarea tuturor serviciilor care rulează pe mașină în plus față de monitorizarea oferită de cloud. Acest lucru este util pentru analiza situațiilor de scădere de performanță și downtime. Folosind deployment-urile de aplicații, utilizatorii pot pune cu ușurință aplicația lor pe mediile de producție sau development și au flexibilitate pentru a configura pașii necesari aplicației.
“Furnizorii de infrastructură cloud se numără printre cei mai importanți parteneri strategici ai companiei noastre. Parteneriatul cu DigitalOcean este foarte important pentru că ne confirmă, în primul rând, că oferta Bunnyshell este valoroasă pentru clienții cloud-urilor, vine în completarea serviciilor și produselor DigitalOcean și ne arată cum am putea să colaborăm cu alte companii similare”, a declarat Alin Dobra, CEO și co-fondator al Bunnyshell.
Bunnyshell, platformă specializată în managementul și automatizarea infrastructurii cloud, funcționează deja pe marile platforme de infrastructură, având parteneriate cu companii din domeniu precum Amazon Web Services, Microsoft Azure, Upcloud, Linode și Cloudflare.
Piața furnizorilor de infrastructură cloud a crescut spectaculos de când Amazon a intrat pe această piaţă în anul 2006, dar investitorii nu au putut să investească în companii de cloud computing. Acest lucru se schimbă acum. Prin IPO-ul la Bursa din New York, DigitalOcean, cu venituri de 300 de milioane de dolari în 2020, se alătură astfel unui club select de companii de tehnologie listate în ultimul an pe piața de capital americană și beneficiază de sprijinul tehnic al echipei Bunnyshell.